του Νίκου Βιτσιλάκη

Η ιταλική εταιρία το πήρε απόφαση πως είναι δύσκολα τα πράγματα έξω εκεί στην αγορά και έτσι σκέφτηκε να φτιάξει έναν ..κουρσάρο και να στραφεί στα πλούσια σαλόνια εκκεντρικών συλλεκτών. Το Corsaro 1200 ZZ διαθέτει έναν V-2 κινητήρα 139 ίππων, κατασκευάζεται κομμάτι κομμάτι -βάσει των εκάστοτε παραγγελιών των εκάστοτε πελατών- κάπου στα νότια του Μιλάνου και είναι κατά 99% βέρο ιταλικό προϊόν. Το υπόλοιπο 1% έχει να κάνει με το σύστημα ABS, που προέρχεται από τη γερμανική Bosch. Κατά τα όλα λοιπά, δικαιούται να υπερηφανεύεται για το made in Italy. Σε κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα κλπ, όλα είναι ιταλικά! Οι κατασκευαστές περιγράφουν το ΖΖ σαν την «αδάμαστη, αγριεμένη και ατρόμητη ψυχή της μοτοσυκλέτας», θέλοντας προφανώς να δώσουν μια αίσθηση για το που προσανατολίζονται. To ZZ είναι ένα καθαρόαιμο street fighter και πως να το κρύψουμε άλλωστε! Αν και το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι ασυνήθιστο στις μέρες μας, τουλάχιστον οπτικά καθόσον θυμίζει κάτι από Ducati, Agusta, Triumph, o ιταλός κουρσάρος κατορθώνει να δώσει το δικό του σχεδιαστικό στίγμα και να γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν ανήκετε στους λίγους, τότε ένας κουρσάρος σας περιμένει να κάνετε τη διαφορά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν θα κυκλοφορήσει κατά συρροή, είπαμε είναι «ειδικό» προϊόν για λίγους και αν θέλετε να τον αποκτήσετε θα πρέπει να καταθέσετε, για τη μοτοσυκλέτα έτσι όπως τη βλέπετε στη φωτογραφία, κάτι παραπάνω από 20.000 ευρώ. Στην Ιταλία στοιχίζει 19.900 ευρώ, αλλά περνώντας την αδριατική η ταρίφα ανεβαίνει ως γνωστόν. Θα πρέπει να έρθετε σε επαφή απευθείας με το εργοστάσιο και αυτοί θα σας ρωτήσουν αν θέλετε διαφορετικά καλούδια στη δική σας ΖΖ, προκειμένου να την διαφοροποιήσετε από τη μάζα. Και ανάλογα, θα πέφτει το χαράτσι.

Στο μεταξύ δείτε παρακάτω το φιλμάκι που έφτιαξε η ίδια η Moto Morini για τον νέο της κουρσάρο, ρωτώντας κοινούς θνητούς όμως! Προφανώς οι «λίγοι» δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης