του Νίκου Βιτσιλάκη

Δυναμική παρουσία φαίνεται πως θα έχει στην έκθεση του Μιλάνου η ιταλική εταιρία, που δείχνει να θέλει να σταθεί στα πόδια της ..και πάλι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και επειδή, όπως έχουμε ήδη πει, πας μπροστά όταν τιμάς και σέβεσαι την ιστορία σου, το πρώτο μοντέλο 2018 που μας αποκαλύπτει η MM φέρει όνομα που συγκινεί τους παλιούς και θέλει να ευαισθητοποιήσει τους νέους. Μόνο που αυτή τη φορά όνομα και κυβικά δεν πάνε παρέα, αφού το νέο 31/2 διαθέτει έναν V2 με χωρητικότητα 1.187cc και όχι 344 όπως το κλασσικό μοντέλο που αναβιώνει. Ο “Bialbero Corsa Corta”, όπως είναι το πλήρες όνομα του 1200ρη κινητηρα, είναι σχεδιασμένος από τον σινιόρε Franco Lambertini, τον ίδιο άνθρωπο δηλαδή που είχε σχεδιάσει και τον V2 344cc πίσω στο ..1969! Δεν είναι νέος κινητήρας στη γκάμα της Moto Morini, πρόκειται για μια εξημερωμένη έκδοση αυτού που χρησιμοποιείται από το μοντέλο Corsaro ZZ. Αυτό σημαίνει απόδοση 110Hp (από 139) και μια πιο φιλική απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Λογικό, διαφορετικός χαρακτήρας το Milano από τον αγριεμένο ..Κουρσάρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα (trellis) είναι κάτι αγαπητό και γνώριμο για τους οπαδούς της φίρμας, οπότε πως θα μπορούσε να το αποχωριστεί. Δέχθηκε όμως κάποιες επεμβάσεις προκειμένου να προσαρμοστεί στον πλέον ήπιο χαρακτήρα του Milano. Νέο είναι όμως το μονόμπρατσο ψαλίδι, επίσης σε μορφή χωροδικτυώματος, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα μια ξεχωριστή εικόνα. Φρένα και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι παρμένα από τα καλύτερα ράφια των καλύτερων κατασκευαστών, με την εξάτμιση, λαιμούς και διπλό τελικό, να παίρνουν βραβείο σχεδιασμού και εκτέλεσης. Η προσπάθεια που έχει γίνει από τους σχεδιαστές συνολικά έχει πετύχει να δώσει αυτό που αρμόζει στην περίσταση, με τη σημασία στη λεπτομέρεια να ξεχειλίζει. Οπτική παραφωνία για το ρετρό του πράγματος αποτελεί η τεράστια ψηφιακή οθόνη των 5 ιντσών και ο λασπωτήρας (που κρατάει και την πινακίδα κυκλοφορίας) στον πίσω τροχό. Κατά τα λοιπά, δεν κρύβουμε πως το 31/2 του 2018 μας αρέσει πολύ.

Δείτε και ένα εμπνευσμένο video που μας δείχνει το πως εξελίχθηκε το Milano 31/2:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης