Με τις συνθήκες πρόσφυσης να χαρακτηρίζονται πολύ δύσκολες αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) έκανε ένα ώριμο αγώνα και σε συνδυασμό με τα ελαστικά της Michelin κέρδισε την τρίτη του νίκη για αυτή τη σεζόν στο MotoGP  και ηγείται πλέον στο πρωτάθλημα.  
 
Οι ισχυροί άνεμοι και οι ψυχρότερες από τις αναμενόμενες θερμοκρασίες της πίστας για αυτή τη χρονική περίοδο ήταν πολύ εμφανείς κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι οποίες επηρέασαν αρνητικά την πρόσφυση που παρέχει η άσφαλτος. Παρόμοιες καιρικές συνθήκες επικράτησαν και την ήμερα του αγώνα, καθώς ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και η θερμοκρασία έφτασε τους 17°C – ο μέσος όρος της θερμοκρασίας για το  μήνα Σεπτέμβριο στην περιοχή είναι 27°C – με την υψηλότερη  θερμοκρασία της πίστας να φτάνει μόλις τους 20°C. Παρόλα αυτά, τα Power Slick της Michelin είχαν εξαιρετικές επιδόσεις και προσφέραν την καλύτερη πρόσφυση στην κρύα και ολισθηρή πίστα. Με μειωμένη πρόσφυση λόγω των συνθηκών, όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό, με την πλειοψηφία να το συνδυάζει και με το μαλακό μείγμα γόμας για το μπροστινό τροχό. 


 
Το απόγευμα του Σαββάτου, ο Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) κέρδισε την pole position, καθώς σημείωσε τον  ταχύτερο χρόνο στα προκριματικά στην πίστα Circuit de Barcelona-Catalunya των 4.627 μέτρων. Όταν τα φώτα εκκίνησης έσβησαν για να σηματοδοτήσουν την έναρξη του αγώνα των 24 γύρων έφυγε μπροστά και πήρε το προβάδισμα στην πρώτη κιόλας στροφή, διατηρώντας την πρώτη θέση για οκτώ γύρους, πριν τον προσπεράσει ο Quartararo στον ένατο γύρο, αφού σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Στη συνέχεια, ο Γάλλος πήρε τον έλεγχο του αγώνα και πίεσε τα ελαστικά του στο όριό τους  για να πάρει τη νίκη στο τέλος του αγώνα και τη θέση του First Independent Rider. Έγινε έντονη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, με το Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) να τερματίζει στη δεύτερη θέση, ενώ ο ομόσταυλος του Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) κατάφερε να  πάρει την τρίτη θέση δίνοντας στη Suzuki το πρώτο της  διπλό βάθρο από το 2007. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο σύνολο του, ο αγώνας ήταν  θεαματικός  με πολλές προσπεράσεις και συναρπαστικές στιγμές για τους τηλεθεατές, με τα ελαστικά της Michelin να δίνουν στους αναβάτες την εμπιστοσύνη για να προχωρήσουν παρά τις δύσκολες συνθήκες. Ο νεαρός – και νικητής του Misano – Franco Morbidelli τερμάτισε τέταρτος, με το Jack Miller (Pramac Racing) στην πέμπτη θέση. Ο Francesco Bagnaia (Pramac Racing) – ο οποίος σημείωσε ένα νέο ρεκόρ Μέγιστης Ταχύτητας αυτό το Σαββατοκύριακο με 352.9 Km/h- τερματίσε έκτος, με τον Takaaki Nakagami (LCR Honda) στην έβδομη θέση. Μια τιμητική θέση καθώς είναι ο μοναδικός αναβάτης που τερματίζει σε κάθε αγώνα της φετινής σεζόν και επίσης βρίσκεται κάθε φορά στην πρώτη δεκάδα. Ο Danilo Petrucci (Ducati Team) ήταν όγδοος , ο Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) ένατος και ο Cal Crutchlow (LCR Honda) – κατά την επιστροφή του μετά από τον τραυματισμό του – τερμάτισε δέκατος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Michelin θα επιστρέψει στα πάτρια εδάφη για τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, καθώς το MotoGP κατευθύνεται προς το Le Mans της Γαλλίας, όπου θα πραγματοποιηθεί και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE ™ για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με δύο γύρους κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.  Ο αγώνας του  Le Mans σηματοδοτεί επίσης την έναρξη του προτελευταίου ταξιδιού, σε τρεις εβδομάδες, στο ημερολόγιο αυτής της σεζόν και μετά τον γαλλικό αγώνα, η Michelin θα ταξιδέψει στην Ισπανία, όπου η Aragon θα φιλοξενήσει τον αγώνα Gran Premio Michelin® de Aragón, την Κυριακή 18 Οκτωβρίου.

Ας δούμε εντωμεταξύ τι δήλωσε o Fabio Quartararo μετά τον αγώνα του Montmelo.

Fabio Quartararo – Petronas Yamaha SRT:  

«Είμαι τόσο χαρούμενος για σήμερα, αφού δεν έχω ανέβει στο βάθρο πολύ καιρό.  Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και αισθανόμουν υπέροχα με τα ελαστικά στην αρχή του αγώνα, αλλά από τη μέση και μετά έπρεπε να τα φροντίσουμε καθώς περιμέναμε μια πτώση της απόδοσης προς το τέλος του αγώνα . Ήμουν πολύ χαρούμενος για την επιλογή των μαλακών μειγμάτων γόμας. Σχεδόν όλοι αναβάτες επέλεξαν αυτά τα ελαστικά, αλλά ένιωσα υπέροχα μαζί τους, όπως και στα προκριματικά, απλά όχι τόσο καλά όσο ο Franco (Morbidelli). Το πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε 25 πόντους και τώρα δεν μπορώ να περιμένω για τον αγώνα στο Le Mans και να κερδίσουμε τουλάχιστον 10 πόντους επιπλέον εκεί, για να κάνω τη μοτοσυκλέτα να δουλέψει. Ελπίζω να έχουμε ακόμα μια συνέντευξη με τη Michelin, για τη νίκη  μου στη Γαλλία!» 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης