Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Με αρκετές αναβαθμίσεις μας έρχεται το αναβαθμισμένο AK550 της Kymco για το 2021. Το maxi scooter με Δυνατό σημείο του AK550 είναι η απόλυτη ισορροπία βάρους 50/50 εμπρός και πίσωτις εξαιρετικές επιδόσεις από την αρχή είχε βάλει στόχο να σταθεί απέναντι στα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας όπως τα Yamaha TMAX, Honda Forza, Suzuki Burgman και BMW C650 και για τη νέα χρονιά έχει τα κατάλληλα όπλα στη φαρέτρα του για να συνεχίσει να βλέπει στα μάτια τον ανταγωνισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασική αναβάθμιση για το νέο AK550 είναι ο νέος δικύλινδρος κινητήρας ο οποίος πληρεί τις προδιαγραφές Euro5. Η ισχύς του βρίσκεται στους 51,7 ίππους πλέον, με τη ροπή να παραμένει στα 55,64Nm. Ακόμα μια σημαντική αναβάθμιση είναι η προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού, Electronic Throttle Control, το οποίο ευθύνεται για την ομαλή λειτουργία του κινητήρα, την οικονομία στο καύσιμο και φυσικά στην επίτευξη των Euro5 προδιαγραφών. Τα φρένα έχουν αναβαθμισμένο ABS της Bosch 9,1.

Το αναβαθμισμένο AK550 διαθέτει εξαιρετικό σύστημα συνδεσιμότητα προσφέροντας απίθανες πληροφορίες

Πλούσιος εξοπλισμός, αλλά μικρότερο ρεζερβουάρ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι επίσης εξαιρετικός με σύστημα συνδεσιμότητας με Smartphone και Οι δαγκάνες στα φρένα είναι ακτινικές της Bremboπλοήγηση μέσα από την εφαρμογή της Kymco, θερμαινόμενα grip και μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους. Το περίεργο είναι ότι παρά το γεγονός ότι το ρεζερβουάρ έχει μειωθεί σε χωρητικότητα στα 12,5 λίτρα από τα 15 που είχε το προηγούμενο μοντέλο, το βάρος έχει αυξηθεί κατά 4 κιλά και φτάνει πλέον τα 230 κιλά. Η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στα επίπεδα του υπάρχοντος μοντέλου και αναμένουμε να μάθουμε πότε θα είναι διαθέσιμο.

Στο μαύρο χρώμα δείχνει ακόμα πιο premium αλλά και σπορ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ξεκινήστε την οδηγική θεραπεία με το νέο Voge 500DS

Το νέο εργαλείο δουλειάς της Kymco

Νέα ιστοσελίδα παρουσίασε η Kymco

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης