του Νίκου Τσαμάνδουρα

Η Kymco ήρθε στην EICMA για να μας δείξει πώς εγκαινιάζεις μια νέα κατηγορία. Ο τρόπος; Την καθορίζεις εσύ προλαβαίνοντας τον ανταγωνισμό!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Win my heart» μας λένε οι άνθρωποι της Kymco. Όχι δεν μας την πέφτουν, απλώς μας δείχνουν πώς αντιμετωπίζουν τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Όπως ακριβώς και τις συμβατικές, με μια επίκληση δηλαδή στο συναίσθημα εκείνο που δένει αναβάτη με μηχανοκίνητο δίτροχο. Πέραν του ρομαντισμού όμως, σημασία έχει και η ωμή πραγματικότητα, στην οποία σημασία έχει η τεχνολογία. Και από τεχνολογία το RevoNex κουβαλάει μπόλικη, με την αρχιτεκτονική της μοτοσυκλέτας να είναι και η βάση της διαφοράς της.

«Μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων κατασκευασμένη πάνω σε ηλεκτρική σχεδιαστική πλατφόρμα και όχι μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με επιδόσεις» είναι η φιλοσοφία που ξεκίνησε από το Concept SuperNex και έχει περάσει αυτούσια στο RevoNex, που από το 2021 θα είναι στους δρόμους. Το ευχάριστο της υπόθεσης «SuperNex» είναι πως διέθετε χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας, όπως 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, «ήχο» και οδηγικά modes. Και να που αυτά περνάνε αυτούσια στο RevoNex. Έτσι, οι 6 ταχύτητες θα υπάρχουν στο αριστερό μας πόδι, διατηρώντας την αίσθηση και τα οφέλη του γραναζώματος, χωρίς ωστόσο να υπάρχει η περίπτωση του στολαρίσματος ή ακόμα χειρότερα του σβησίματος του κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλά τα συστήματα

Στον τομέα των επιδόσεων εξέχουσα θέση έχει το σύστημα EFA (Electric Full-range Acceleration), κάτι που επιτρέπει τη συνεχή απόδοση του κινητήρα δίνοντας επιδόσεις αξιώσεων, όπως το 0-100χλμ./ώρα σε 3,9’’ και το 0-205χλμ./ώρα (τελική ταχύτητα) σε 11,8’’! Στην περίπτωση μάλιστα της πόλης, αν αποφασίσετε να μπείτε σε άνευ ταχυτήτων mood και mode, η επιτάχυνση είναι εξίσου καταιγιστική μα περιορισμένη στα 115χλμ./ώρα. Προφανώς τα συμβατικά ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν αρκούν σε μια φουτουριστική μοτοσυκλέτα και για αυτό η Kymco εξέλιξε και το FEP, δηλαδή το Full Engagement Performance, το «πακέτο» που αναλαμβάνει πρόσφυση, φρένα αλλά και.. αντί-έντο! (Την ανύψωση δηλαδή του πίσω τροχού στα βίαια φρεναρίσματα).

Κάτι είπαμε και για ήχο πριν αναφερόμενοι στο SuperNex. Ε, λοιπόν και το RevoNex «ακούγεται» χάρη στο AAM, Active Acoustic Motor αναλυτικότερα, που έρχεται μέσω της μετάδοσης να δώσει ηχόχρωμα σε μια κατηγορία οχημάτων που θεωρούνταν.. σιωπηλά. Τέλος, ας πούμε και για τα riding modes του RevoNex που επίσης δεν θα μπορούσαν να συγκριθούν με άλλα του υφιστάμενου ανταγωνισμού. Έτσι έχουμε το «Poised» για τις πιο αθόρυβες στιγμές, το «Assertive» που ξεκινά να δίνει δύναμη άκρως πολιτισμένα, το «Bold» που αρχίζει να δίνει το κάτι παραπάνω και τελικά το «Extreme», που, όπως λέει και η λέξη, φτάνει την απόδοση της μοτοσυκλέτας στα άκρα.

Αν αναλογιστεί κανείς πως είμαστε στο κατώφλι του 2020, τότε το 2021 που θα φέρει την παραγωγή του RevoNex μάλλον είναι πολύ κοντά. Ανυπομονούμε να δούμε πώς η τεχνογνωσία άνω των 20 ετών που έχει η Kymco στα ηλεκτρικά οχήματα θα μεταφραστεί σε μια sport και προσιτή (;) ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, που θα έχει να κερδίσει το δύσκολο στοίχημα του «old school» μοτοσυκλετιστή. Εύγε Kymco!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης