του Νίκου Βιτσιλάκη

Με χαρά δεχθήκαμε ένα δελτίο τύπου από την αντιπροσωπεία της Kawasaki, το οποίο μεταφράζεται σε μια πραγματικά νέα εποχή για την εταιρεία στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Στα πλαίσια των ενεργειών για την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά, η αντιπροσωπεία της Kawasaki στη χώρα μας ανακοινώνει οργανωτικές αλλαγές. Την επίβλεψη και το συντονισμό αναλαμβάνει ο κ. Ιάκωβος Αλμασίδης, με μεταπτυχιακές σπουδές μηχανολόγου μηχανικού και μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.

Τα καθήκοντα του After Sales & Operations Manager αναλαμβάνει ο κ. Δημήτρης Σιμιτζής, με μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Operations & Logistics Management του πανεπιστημίου Surrey και πολυετή εμπειρία στο χώρο της μοτοσυκλέτας με ειδίκευση στην οργάνωση της διοίκησης και στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Παράλληλα, τα καθήκοντα του Marketing & PR Manager αναλαμβάνει ο κ. Γιάννης Αλεξάκης, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και με σημαντική εμπειρία στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Η TΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία στη νέα ομάδα Διοίκησης, εκφράζοντας παράλληλα τη βεβαιότητα ότι με την εμπειρία και τις εξειδικευμένες γνώσεις της θα συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας και στη χάραξη της νέας της πορείας στην ελληνική αγορά”.

Εμείς από την πλευρά μας χαιρετίζουμε τη νέα οργανωτική δομή και θέλουμε να πιστεύουμε ότι όντως μια νέα εποχή για την Kawasaki ξεκινάει στην Ελλάδα. Μια εποχή με όραμα για την πράσινη εταιρεία και για μια θέση στην αγορά που πραγματικά της αξίζει. Και το λέμε αυτό γιατί η παρωπιδική πολιτική της προηγούμενης διοίκησης είχε σαν αποτέλεσμα μια πορεία στην εγχώρια αγορά που δεν συμβάδιζε με το κύρος της φίρμας του Ακάσι. Όλα αυτά όμως αποτελούν παρελθόν και η νέα οργανωτική δομή έχει ήδη δείξει την επιθυμία της να αντιστρέψει την όλη κατάσταση. Της ευχόμαστε λοιπόν ό,τι το καλύτερο, η Kawasaki πρέπει και επιβάλλεται να επιστρέψει στις επιτυχίες. Προϊόν έχει, όνομα έχει, ιστορία τεράστια έχει, οπότε όλα συμβάλλουν σε καλύτερες μέρες.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης