Το Νinja 400 αποτελεί το νέο entry level μοντέλο της Kawasaki στον χώρο των sport μοτοσυκλετών και στόχος του είναι να συγκινήσει μια νέα και ραγδαίως αναπτυσσόμενη κατηγορία -νεαρών κυρίως- αναβατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά εμπνευσμένο από το παντοδύναμο Ninja H2, διαθέτει αεροδυναμικά μελετημένο φέρινγκ, προκειμένου αφενός να προσφέρει την κατάλληλη προστασία και αφετέρου να θυμίζει μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Ο νέος, δικύλινδρος σε σειρά και compact διαστάσεων, κινητήρας των 399cc προσφέρει ανταγωνιστικές για την κατηγορία επιδόσεις (45Hp), υποσχόμενος γραμμική παροχή ισχύος και αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές. O νέος συμπλέκτης ολίσθησης και υποβοήθησης (Assist&Slipper) χαρίζει ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα και μειώνει τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα και απανωτά κατεβάσματα ταχυτήτων.

Χάρη στο νέο και ιδιαίτερα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, το συνολικό βάρος στα 168kg είναι μειωμένο σε σχέση με το Ninja 300. H Kawasaki δηλώνει πως είναι εξοπλισμένο με φρένα καλύτερων προδιαγραφών με μια προηγμένη μονάδα ABS της Nissin και σημαντικά αναθεωρημένες αναρτήσεις, πάντα σε σχέση με το 300, θέλοντας να ανεβάσει το συνολικό επίπεδο οδήγησης στις «μικρές» sport μοτοσυκλέτες. Δεν διαθέτει εξωτικά συστατικά υλικά και ακολουθεί συντηρητικές και δοκιμασμένες εφαρμογές, δίνοντας έμφαση στην ευκολία οδήγησης (αυτά τα λέμε εμείς), ενώ το δελτίο Τύπου της μοτοσυκλέτας μιλάει για μελετημένη εργονομία και χαμηλό ύψος σέλας στα 785mm, κάτι που συνδυαστικά με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,1lt/100km ανακοινώνει η Kawasaki) προσδίδει στον μικρό πολεμιστή στοιχεία χρηστικότητας και άνεσης ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του έχει ήδη ανακοινωθεί στα 6.690€ και είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και επειδή τα αγωνιστικά γονίδια έχουν τη σημασία τους, η Kawasaki «χρησιμοποιεί» τους παγκόσμιους πρωταθλητές Superbike στο προωθητικό video του νέου 400.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης