του Νίκου Βιτσιλάκη

Απλή, λιτή και αξιόπιστη, έτσι όπως πρέπει για χρήση εντός και εκτός δρόμου, μια μικρή On/Off που μπορεί να σας κάνει να την αγαπήσετε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το KLX230 παρουσιάστηκε πρόσφατα σε έκθεση που έγινε στη Τζακάρτα της Ινδονησίας και είναι η μοτοσυκλέτα που δεν έχει καμμία σχέση με αυτά που έγραψαν, μάλλον προέβλεψαν, αρκετοί συνάδερφοι εντός και εκτός συνόρων. Γιατί δεν καταργεί το υπάρχον -και ανώτερων προδιαγραφών- KLX250, γιατί δεν έχει ανεστραμμένο πιρούνι, αλουμινένιο πλαίσιο και υγρόψυκτο κινητήρα, γιατί θα βγει σε μόλις μία έκδοση αλλά και γιατί τελικά θα έρθει στην Ευρώπη. Έστω και μέσω Σουηδίας σε πρώτη φάση, όπως αναφέρει το πρες κιτ της Kawasaki Europe, αφού όλως περιέργως η σκανδιναβική χώρα θα είναι η πρώτη που θα το φιλοξενήσει στις βιτρίνες των καταστημάτων της.

Πιο απλό δεν γίνεται

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το KLX230 προορίζεται κατά βάση για αγορές της Ασίας και της Ν. Αμερικής, έχοντας σαν βασικά ατού τη χαμηλή τιμή, την απλότητα κατασκευής, την εύκολη και οικονομική συντήρηση, όπως επίσης και την αξιοπιστία. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 233cc αποδίδει 18,7 ίππους, οι οποίοι έχουν να αντιμετωπίσουν 134 κιλά βάρους (μοτοσυκλέτα πλήρης υγρών). Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος και δύο βαλβίδες στην κεφαλή, με τον εκσυγχρονισμό να υποστηρίζεται από την ύπαρξη ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού των 32mm. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις, το ρεζερβουάρ χωράει 7,5 λίτρα καυσίμου, η εκκίνηση γίνεται με μίζα και το κοντό μεταξόνιο των 1.380mm υπόσχεται μεγάλη ευελιξία.

Όσον αφορά στο στυλ, είναι ξεκάθαρο πως θέλει να θυμίζει τα καθαρόαιμα motocross και enduro της εταιρείας. Μέχρι εκεί όμως οι όποιες ομοιότητες, αφού σε όλα σχεδόν τα υπόλοιπα μέρη της μοτοσυκλέτας εφαρμόζονται πολύ πιο συντηρητικές λύσεις. Εξαίρεση αποτελούν το περιμετρικό (αλλά ατσάλινο) πλαίσιο και η πίσω ανάρτηση με το μοχλικό σύστημα Uni-Trak και το μονό αμορτισέρ, στο οποίο μάλιστα ρυθμίζεται και η προφόρτιση του ελατηρίου του. Τα φρένα απαρτίζονται από δύο δίσκους 265 και 240mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα, οι τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί και χωμάτινων διαστάσεων (21 και 18 ιντσών επίσης αντίστοιχα), ενώ οι σχετικά αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης στα 220-223mm και τα ελαστικά διπλής χρήσης δίνουν εγγυήσεις για διασκέδαση στο χώμα.

Και επειδή η οδήγηση εκτός ασφάλτου έχει τις ιδιαιτερότητές της, η Kawasaki εξοπλίζει το μικρό KLX με ένα νέο σύστημα ABS, που η ίδια ονομάζει “dual-purpose”, δηλαδή διπλής χρήσης. Δεν είπαν περισσότερα οι υπεύθυνοι της εταιρείας, φανταζόμαστε όμως ότι θα είναι ρυθμισμένο ‘ετσι που να επενεργεί με κόσμιο τρόπο στο χώμα. Τέλος, μια οθόνη LCD φροντίζει να δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση, περιλαμβάνοντας ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, ρολόϊ, στάθμη καυσίμου και ενδεικτικές λυχνίες.

Οι δηλώσεις ενός “παγκόσμιου”

Όταν ανακοινώθηκε η διάθεση του KLX στη σουηδική αγορά, ο υπεύθυνος πωλήσεων της σκανδιναβικής χώρας Joakim Karlsson (παλιός αγωνιζόμενος στο Π.Π. Μotocross) δήλωσε τα εξής: “Σίγουρα η ΜΧ εμφάνιση θα προσελκύσει τόσο τους νέους αναβάτες όσο και εκείνους που βασίζονται στην εμπειρία τους, αλλά πιστεύουμε επίσης ότι υπάρχουν πολλοί αναβάτες κάθε ηλικίας που θα αναγνωρίσουν την ποιότητα και την ευκολία χρήσης της μοτοσυκλέτας”.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης