Πολλοί αναβάτες ονειρεύονται να δημιουργήσουν τη δική τους custom μοτοσυκλέτα στo γκαράζ τους και η JvB-Moto είναι αυτή που θα μετατρέψει το όνειρό τους σε πραγματικότητα.

Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα Yard Built περιλαμβάνει την επιστροφή του, επί πολλά χρόνια συνεργάτη της Yamaha. Ο Γερμανός κατασκευαστής μοτοσυκλετών custom και ιδρυτής της JvB-moto έχει γίνει ονομαστός για το μινιμαλισμό των σχεδίων των μοτοσυκλετών του. Το πρώτο τoυ μοντέλο Yard Built ήταν το VMAX “Infrared” του 2015, ένα  “dragster-meets-café” που σηματοδότησε την 30η επέτειο αυτής της εμβληματικής μοτοσυκλέτας. Aκολούθησε το “Super 7”, η πρώτη custom έκδοση του XSR700, που ανέδειξε την τεράστια γκάμα διαθέσιμων επιλογών (που πωλούνται από την KEDO Γερμανίας) για την εξατομίκευση του στάνταρ μοντέλου. Με βάση μια νοερή εικόνα του XSR, χωρίς κοψίματα ή συγκολλήσεις στο πλαίσιο, η JvB-moto δημιούργησε μια ακόμα όμορφη μοτοσυκλέτα με καθαρές compact γραμμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια σχεδιαστική ιδέα που ανεβάζει την αδρεναλίνη

Τέσσερα χρόνια αργότερα η ομάδα του Jens vom Brauck επιστρέφει για έναν ακόμα γύρο εντυπωσιακού customizing, προβάλλοντας το όραμά της με τη δημιουργία του CP3. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Café Racer Festival 2019, όπου και πήρε το βραβείο Best of Show. Μιλώντας για τη δημιουργία του, ο vom Brauck περιέγραψε με σαφήνεια το όραμά του: “Η μεγαλύτερη ρετρό επιρροή βρίσκεται στις γραμμές και στις αναλογίες. Μου αρέσουν πολύ τα concept αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’70 και του ’80, τα οποία αποτέλεσαν σημαντική έμπνευση για αυτό εδώ το μοντέλο. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει διακριτική όψη με καθαρές γραμμές και δίνει περισσότερο την αίσθηση ενός concept μοντέλου παρά μιας τυπικής custom δημιουργίας”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρότι το ρετρό θέμα αποτελεί εν μέρει μια επιρροή για το CP3, η σχεδίαση της JvB-moto τονίζει το γεγονός ότι πρόκειται για μια πραγματική μοτοσυκλέτα. Έχει χρησιμοποιηθεί το μπλε χρώμα των αγωνιστικών Yamaha, το οποίο όμως έχει γίνει πιο σκούρο και ματ ώστε να τονίζει τη νέα σχεδίαση και -ταυτόχρονα- να διατηρεί το χαρακτήρα του βασικού μοντέλου. Παρότι η σχεδίαση είναι εγγενώς μινιμαλιστική, το CP3 περιλαμβάνει μερικές ιδιαίτερα εξελιγμένες τροποποιήσεις, οι οποίες καταφέρνουν και το ανεβάζουν από το επίπεδο μιας τυπικής custom μοτοσυκλέτας στο επίπεδο ενός πραγματικού concept. Μέσα στα ανθρακονημάτινα καλύμματα των τροχών υπάρχουν ελαστικά Pirelli Super Corsa, ενώ τα μπροστινά δισκόφρενα προέρχονται από τη Beringer. Τα μαρσπιέ της Lightech μειώνουν το βάρος και η νέα σέλα δείχνει να ταιριάζει με τη συνολική αισθητική.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 850cc δεν άλλαξε, τη διαφορά -τουλάχιστον ηχητικά- την κάνει η special εξάτμιση της Termignoni, με τη Yamaha να ισχυρίζεται ότι έχει αυξηθεί κατά τι και η ιπποδύναμη. Η JvB-moto αναπτύσσει ένα κιτ που θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες είτε να δημιουργήσουν το δικό τους αντίγραφο του CP3 είτε απλώς να προσαρμόσουν κάποια εξαρτήματα αυτού. Το εν λόγω κιτ περιλαμβάνει καλύμματα τροχών, φρένα, μαρσπιέ, σέλα, εξάτμιση, μπροστινό φτερό, καλύμματα ρεζερβουάρ καυσίμου, χειροποίητο πίσω μέρος με φώτα τύπου LED, κιτ αλλαγής θέσης του ταχύμετρου, τιμόνι με ρυθμιζόμενη γωνία, προβολέα LED, μπροστά/πίσω φλας LED και βάση πινακίδας κυκλοφορίας. Υπάρχει επίσης μια σειρά βιδωτών εξαρτημάτων που δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα και αναμένονται στις αρχές του 2020, παρέχοντας θεωρητικά απεριόριστες επιλογές για να προσαρμόσουμε το XSR900 ανάλογα με τις προτιμήσεις μας.

Περισσότερα για την JvB-moto μπορείτε να δείτε εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης