του Νίκου Βιτσιλάκη

Το λέμε εδώ και καιρό, πως δηλαδή οι Ινδοί κατασκευαστές αυξάνονται και πληθύνονται και πως αργά ή γρήγορα θα κοιτάξουν και τις αγορές εκτός των συνόρων τους. Όπερ και εγένετο και να που για πρώτη φορά η παραγωγή μηχανοκίνητων δικύκλων στη χώρα του Γκάντι ξεπερνά σε απόλυτους αριθμούς την αντίστοιχη της Κίνας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2016-2017 φέρνουν τους Ινδούς στην πρώτη θέση στον πλανήτη, έχοντας κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ σχεδόν 17,5 εκατομμύρια πωλήσεις! Το όλο σκηνικό βέβαια, εξυπηρετείται από τον ολοένα αυξανόμενο πληθυσμό της χώρας, που πλέον αγγίζει το 1,32 δις! Εξυπηρετείται όμως και από τα σημαντικά έργα οδοποιίας που έχουν γίνει εκεί τα τελευταία χρόνια, κάνοντας τη χρήση δίκυκλου ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή.

Τα περισσότερα μοντέλα που διατίθενται στην ινδική αγορά αφορούν σε δίκυκλα με κινητήρες κάτω των 125cc, με μόνη εξαίρεση στη λίστα του λεγόμενου Τop 10 να είναι μια μοτοσυκλέτα 350cc, συγκεκριμένα η Royal Enfield 350 Classic. Αυτό το φαινόμενο αναμένεται να αλλάξει τα επόμενα χρόνια και οι πωλήσεις μοντέλων με μεγαλύτερους σε χωρητικότητα κινητήρες να αυξηθούν σημαντικά. Εκεί αποσκοπούν άλλωστε και οι διάφορες διεθνείς συμμαχίες μεγάλων κατασκευαστών με ινδικά εργοστάσια. Ήδη παρατηρούμε συνεργασίες που αυγατίζουν μέρα με τη μέρα, βλέποντας μεγάλες φίρμες όπως οι Yamaha, Suzuki, KTM, BMW, Triumph κλπ να εμπιστεύονται σε ινδικά χέρια την παραγωγή σημαντικών μοντέλων τους.

Μένει λοιπόν να δούμε τι μέλλει γενέσθαι στο άμεσο μέλλον, κάτι μας λέει πως θα βρεθούμε προ ευχάριστων εκπλήξεων. Η ανάγκη για κατασκευή προϊόντων σε χώρες με φθηνά εργατικά είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική και αυτό, μας αρέσει δεν μας αρέσει, θα φέρει μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού (400-759cc) κοντά σε περισσότερο αγοραστικό κοινό.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης