Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda μπορεί να έχει ανακοινώσει την αποχώρησή της από την Formula 1 στο τέλος του 2021, ωστόσο η τεχνολογία που ανάπτυξε δεν θα πάει χαμένη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με ένα σχέδιο που κατατέθηκε προς πιστοποίηση φαίνεται η Honda να πειραματίζεται πάνω σε ένα Τεχνολογία F1 στο CBR1000RRνέο σύστημα ανάφλεξης πριν τον θάλαμο καύσης, κάτι που εφαρμόζεται στην Formula 1. Σε έναν μικρό θάλαμο γίνεται η διαδικασία της ανάφλεξης καυσίμου/αέρα και μέσω ανοιγμάτων περνάει στον βασικό θάλαμο πιο φτωχό μείγμα το οποίο δέχεται μια δεύτερη ανάφλεξη που είναι και η βασική.

Η εφαρμογή του συστήματος γίνεται πάνω στο CBR1000RR

Πιο καθαρός και πιο αποτελεσματικός ο κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτόν τον τρόπο υπάρχει κέρδος σε ενέργεια και μάλιστα με πιο “καθαρό” τρόπο. Το σύστημα χρησιμοποιεί δύο συστήματα ψεκασμού, το πρώτο στέλνει καύσιμο στον θάλαμο καύσης και το δεύτερο στον προθάλαμο. Τα σχέδια δείχνουν πως η εφαρμογή γίνεται στο superbike μοντέλο της φίρμας, το CBR1000RR κάτι που σημαίνει πως ο πειραματισμός γίνεται για υψηλών επιδόσεων κινητήρες.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το τελικό κέρδος που θα έχουμε από αυτήν τη διαδικασία τόσο σε βελτίωση της απόδοσης όσο και στη βελτίωση της κατανάλωσης.

Κάπως έτσι είναι ο προθάλαμος καύσης στην τεχνολογία που έρχεται από την F1

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης