Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η σχέση του Roland Sands με την BMW δεν είναι καινούρια καθώς ο διάσημος σχεδιαστής με την γερμανική Φρένα και αναρτήσεις προέρχονται από τα S1000RR και R nineTφίρμα έχουν συνεργαστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Το τελευταίο δείγμα της δουλειάς του είναι η μεγάλη roadster μοτοσικλέτα της BMW, η R18 την οποία ονειρεύτηκε και τελικά υλοποίησε ως dragster.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Από την πρώτη στιγμή που είδα την R18 αμέσως τη φαντάστηκα γυμνή και μόνο τα απαραίτητα σε μια ευθεία για αγώνα dragster, τόνισε ο ίδιος ο Sands όταν είχε την πρώτη του επαφή με τη μοτοσικλέτα. Φυσικά η φύση της ίδιας της R18 σε ωθεί να προχωρήσεις σε βελτιώσεις και ο Sands δεν άφησε τίποτα ίδιο εκτός από το πλαίσιο σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο.

Το R18 Dragster σε δράση...

Πολλά εξαρτήματα ήρθαν από υπάρχοντα μοντέλα της BMW

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας δεν άλλαξε, ωστόσο έφυγε το υποπλαίσιο στο πίσω μέρος και η ανάρτηση, Αρκετή δουλειά έγινε στον boxer κινητήρα των 1.803 κ.εκ.έγιναν αλλαγές στα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, ενώ φρένα και αναρτήσεις αναβαθμίστηκαν από τα S1000RR και R nineT. Ο κινητήρας εξοπλίστηκε με νίτρο και ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση, ενώ πολύ δουλειά έγινε στα ηλεκτρονικά για να τοποθετηθεί διαφορετική εισαγωγή.

Διακόσιες R18 Dragster θα κατασκευαστούν από τον Roland Sands.

Νίτρο, αγωνιστική εξάτμιση και καινούρια ηλεκτρονικά τοποθετήθηκαν στο R18

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Χρήστος Σμαράιδας «Ο Αυθεντικός»

Η συνταγή της επιτυχίας της BMW

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης