Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Έχουμε δει το supersport μοντέλο RS660, έχουμε συναντήσει το Tuono 660 και είμαστε πολύ κοντά στο να Το Pegaso θα είναι πιο πολυχρηστικό από το Tuaregδούμε το νέο Tuareg 660 από την Aprilia. Οι Ιταλοί όμως δε σταματούν εκεί καθώς θέλουν να επεκτείνουν ακόμα περισσότερο την πλατφόρμα των 660 μοντέλων τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα ένα μοντέλο το οποίο θα στηριχτεί στον δικύλινδρο κινητήρα των 660 κ.εκ. αναμένεται να είναι το Pegaso. Το εικονικό dual sport μοντέλο της Aprilia που έκανε την εμφάνισή του πρώτη φορά τη δεκαετία του 1990 φαίνεται πως βρίσκεται στα πλάνα της εταιρείας. Το μοντέλο έχει σταματήσει να κατασκευάζεται από το 2009, ωστόσο η Aprilia θέλει να το επαναφέρει για να μπει στην γκάμα της ως ένα πιο all-around μοντέλο, από τη στιγμή μάλιστα που το Tuareg 660 θα είναι στραμμένο προς τις πιο off road διαδρομές.

Το Tuareg θα είναι το επόμενο μοντέλο με έμφαση στις χωμάτινες δυνατότητες.

Θα ακολουθήσει το Pegaso, χάνουμε τα Shiver και Dorsoduro

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Cristian Barelli, επικεφαλής marketing της Aprilia, επιβεβαίωσε ότι επόμενο στη λίστα είναι το Pegaso. Τέλος εποχής για τα Shiver και Dorsoduro“Σκεφτόμαστε το Pegaso. Έχουμε πολλές ιδέες διότι ο κινητήρας μας επιτρέπει να κάνουμε πολλές επιλογές. Απλά πρέπει να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε πρώτο. Η κατηγορία των crossover μοτοσικλετών είναι δελεαστική και μας φαίνεται ενδιαφέρον”.

Η έλευση του Tuono 660 και του Pegaso 660 θα αφήσει στο περιθώριο δύο σημαντικά μοντέλα της φίρμας, τα Shiver και Dorsoduro. Η Aprilia δε σκοπεύει να αναβαθμίσει τον συγκεκριμένο 750 κ.εκ. κινητήρα σε Euro5 με αποτέλεσμα τα δύο μοντέλα να μπουν στο χρονοντούλαπο.

Το Dorsoduro 900 δε θα συνεχίσει την πορεία του στην γκάμα της Aprilia.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πωλείται μια σπάνια Replica του θρύλου Loris Reggiani

Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο Aprilia Tuareg

Στην Ελλάδα το νέο Aprilia Tuono V4 στην τιμή των 17.400€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης