του Νίκου Βιτσιλάκη

Ένα ακόμα concept από την ιστορική φίρμα, που δείχνει το δρόμο προς μία κατηγορία που έχει ξεχαστεί από τους υπόλοιπους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και προδιαγραφές το Aero, χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του μοντέλου παραγωγής Vitpilen 701 και εκφράζει την επιθυμία της Husqvarna να πρωταγωνιστήσει στα sport μονοκύλινδρα με ένα café racer κορυφαίων προδιαγραφών.

Με κινητήρα αυτόν των ΚΤΜ 690 – Husqy 701, ο οποίος ως γνωστόν αποδίδει ..75 ίππους και είναι ο δυνατότερος παραγωγής στον κόσμο, ξυπνάει μνήμες στους παλαιότερους εξ ημών και θέλει να αναβιώσει μια κατηγορία που έγραψε ιστορία στους αγώνες. Μιλάμε για τις μοτοσυκλέτες SOS, που έχουν πάρει το όνομά τους από τα αρχικά των λέξεων Sound Of Singles (ο ήχος των μονοκύλινδρων) και στην περίπτωσή μας πρόκειται για μια επέκταση της γκάμας της Husqvarna μετά τις εκδόσεις δρόμου (Vitpilen) και scrambler (Svartpilen). 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πλήρης απουσία συστατικών απαραίτητων για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο (φώτα, φλας, καθρέπτες κλπ) είναι ενδεικτική της τάσης του κατασκευαστή, ο οποίος δυστυχώς δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες, απλά αρκέστηκε να μιλήσει για το όργανο της μοτοσυκλέτας λέγοντας ότι θα είναι κάτι εντελώς πρωτότυπο και πρωτοεμφανιζόμενο. Για να τα μάθουμε όλα μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε το σαλόνι του Μιλάνου το φθινόπωρο του 2019. Ή μήπως του 2020; Ίδωμεν..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης