του Νίκου Βιτσιλάκη

H Husqvarna ανανεώνει τη σειρά των modern classic μοντέλων της για το 2020 και παράλληλα τα προσφέρει σε χαμηλότερες τιμές! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα “βέλη” της αυστριακής φίρμας Vitpilen (άσπρο βέλος) και Svartpilen (μαύρο βέλος) είναι ξεχωριστές μοτοσυκλέτες και παράλληλα αυτές που επαναφέρουν τη Husqvarna στα μοντέλα καθημερινής χρήσης και σε στιλ διαχρονικό. Οι τέσσερις εκδόσεις της γκάμας, δύο με κινητήρα 700cc και δύο με 400cc, αποτελούν την απόλυτη εναλλακτική λύση για αναβάτες που θέλουν να κυκλοφορούν με κάτι που δεν μοιάζει με κάτι άλλο. Κατασκευές με σημασία στη λεπτομέρεια και μοναδική αισθητική, θα συνεχίσουν τον εμπορικό τους βίο με παρεμβάσεις σε καίρια σημεία (ειδικά τα 401). Ας δούμε τα μοντέλα και τις αλλαγές που έχουν δεχθεί ένα προς ένα:    

Vitpilen 701: Πέραν των αισθητικών αλλαγών που προήλθαν μέσα από νέα γραφικά και χρώματα, η μοτοσυκλέτα έχει αποκτήσει τους ακτινωτούς τροχούς της έκδοσης Svartpilen (έναντι των χυτών με τα 5 “μπράτσα” που είχε μέχρι πέρυσι). Επίσης, τα μαρσπιέ είναι πλέον τεχνολογίας CNC (Computer Numerical Control), μια εξαιρετική μηχανολογική επιλογή για κοπή και χάραξη διάφορων υλικών. Ένας υπολογιστής μετατρέπει σε αριθμούς το σχεδιασμό που παράγεται από λογισμικό σχεδίασης (CAD) και αυτοί μπορούν αφενός να θεωρηθούν ότι είναι οι συντεταγμένες ενός γραφήματος και αφετέρου να ελέγχουν την κίνηση του κόπτη. Με αυτόν τον τρόπο ο υπολογιστής ελέγχει την κοπή και τη διαμόρφωση του υλικού έτσι όπως αδυνατεί να το κάνει ένα ανθρώπινο χέρι.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Svartpilen 701: Ομοίως αισθητική ανανέωση σε χρώματα και γραφικά, όπως επίσης και μαρσπιέ CNC. Οι ζάντες δεν άλλαξαν καθόσον ήταν ήδη ακτινωτές. Να θυμήσουμε εδώ πως αμφότερα τα μοντέλα 701 χρησιμοποιούν τον δυνατότερο μονοκύλινδρο κινητήρα που υπάρχει σήμερα σε μοτοσυκλέτα παραγωγής (692cc, 75 hp, 7,5kgm), συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα quickshifter.  

Vitpilen 401: Η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί τη νέα ανάρτηση APEX της WP και αυτό σημαίνει πως είναι η μοναδική στην κατηγορία με δυνατότητες πλήρων ρυθμίσεων σε πιρούνι και αμορτισέρ. Έχει δεχθεί επίσης ένα νέο υποπλαίσιο, το οποίο είναι κατά 40mm μακρύτερο από πριν. Σε συνδυασμό με μια νέα σέλα, σκοπός του είναι να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στον συνεπιβάτη. Τέλος, πέραν κάποιων μικρών αισθητικών αλλαγών στο φινίρισμα με “μπρονζέ” πινελιές, νέα είναι και η εξάτμιση όσον αφορά σε λαιμό και σωλήνα (όχι στο τελικό δηλαδή).   

Svartpilen 401: Ίδιες αλλαγές με αυτές του Vitpilen (σε ανάρτηση,  υποπλαίσιο, σέλα και εξάτμιση), με φινίρισμα που συνοδεύεται από ασημένιες πινελιές. Ο κινητήρας των 373cc και 44Hp παραμένει ως είχε, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία.  

Τα μοντέλα 401 αναμένονται στη χώρα μας μέχρι τον Μάϊο, ενώ τα αντίστοιχα 701 θα διατίθενται μόνον κατόπιν παραγγελίας: 

 Vitpilen 401 στα 5.890€ 

 Svartpilen 401 στα 5.950€ 

 Vitpilen 701 στα 9.980€ και 

 Svartpilen 701 στα 10.290€ 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ .

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης