Ο κόσμος του motocross είναι σκληρός για ομάδες και αγωνιζόμενους, πολύ περισσότερο για τους κατασκευαστές που κάθε χρόνο πρέπει να βελτιώνουν τα μοντέλα από τη ρίζα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε κάθε επίπεδο, η παρουσία της Husqvarna το 2018 στις χωμάτινες πίστες είναι άκρως επιτυχημένη συλλέγοντας νίκες και τίτλους. Ήδη πρωταθλήτρια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 2018 FIM 450SX και στο αμερικανικό ΑΜΑ 250SX, έκανε αυτό που πρέπει να κάνει κάθε κατασκευαστής που σέβεται το όνομά του. Συνέλεξε την εμπειρία των κορυφαίων μοτοκρόσερ αναβατών της και παράλληλα με σκληρή δουλειά και πολύωρες δοκιμές παρουσιάζει την γκάμα του 2019, που απαρτίζεται από πέντε ολόφρεσκα μοντέλα, δύο TC (δίχρονα 125, 250) και τρία FC (τετράχρονα 250, 350, 450). Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν τις καλύτερες τιμές σε απόδοση, οδική συμπεριφορά, βάρος και συνολική αισθητική, απευθυνόμενα τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε ιδιώτες. 


Ένα μεγάλο βήμα μπροστά

Η λίστα των αλλαγών και βελτιώσεων είναι πραγματικά μεγάλη, σχεδόν τα πάντα έχουν αλλάξει. Το πλαίσιο με τη χαρακτηριστική μπλε επίστρωση είναι πιο άκαμπτο στον διαμήκη άξονα προκειμένου να δίνει στον αναβάτη καλύτερη οδηγική αίσθηση. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι νέες αναρτήσεις, που στόχος τους είναι να βελτιώσουν τη σταθερότητα του συνόλου. Πολλές και οι μηχανολογικές αλλαγές, στο κτηνώδες FC450 για παράδειγμα έχει αλλάξει η κυλινδροκεφαλή με τον 1 ΕΕΚ, μειώνοντας το βάρος κατά μισό κιλό. Σημαντικές, όμως, είναι οι βελτιώσεις και στα συστήματα των εξατμίσεων, που ελάφρυναν σημαντικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι να μας αποκαλύψει η Husqvarna όλες τις επεμβάσεις που έχει κάνει, ας ρίξουμε μια συνοπτική ματιά σε αυτές που έδωσε στη δημοσιότητα:

• Νέα πλαστικά και γραφικά
• Νέος κύλινδρος (FC 450)
• Νέο πλαίσιο 
• Νέο υποπλαίσιο  
• Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι
• Νέο έμβολο και ρυθμίσεις στο αμορτισέρ 
• Νέα τελικά εξατμίσεων (TC)
• Νέα εξάτμιση (TC 250)
• Νέο ψαλίδι 
• Νέο προστατευτικό τιμονόπλακας 
• Νέες χαρτογραφήσεις traction και launch control (FC)
• Νέα τοποθέτηση ντιζών γκαζιού (FC)
• Νέα μπαταρία Li-ion 2.0 Ah
• Αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης 
• Νέα τοποθέτηση στα σωληνάκια βενζίνης
• Νέο τιμόνι Pro Taper 
• Τροχοί D.I.D. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης