του Νίκου Βιτσιλάκη

Μαζί με τα αναβαθμισμένα μοντέλα Enduro και Supermoto 701, η αυστριακή φίρμα παρουσιάζει και την έκδοση Enduro LR, που είναι αφιερωμένη σε όλους όσους οι ταξιδιωτικές ανησυχίες δεν τελειώνουν στην άσφαλτο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τεχνολογική εξέλιξη των μοτοσυκλετών βρίσκεται σε έξαρση και αυτό αφορά ακόμη και σε μοντέλα εκτός δρόμου. Μια πενταετία διαρκούς εξέλιξης είναι αυτή που μαρτυρά με τον καλύτερο τρόπο την προσοχή που δίνει η αυστριακή φίρμα στην εξειδικευμένη σειρά 701, όπου ο κινητήρας των 75 ίππων, το πλαίσιο «βράχος» και τα κορυφαία περιφερειακά είναι μελετημένα και κατασκευασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν αγωνιστική τεχνολογία και συμπεριφορά. Η οικογένεια των μεγάλων μονοκύλινδρων της εταιρείας εμπλουτίζεται από το 2020 με την έκδοση Enduro LR (Long Range), που αφορά σε ένα 701 Enduro με δοχείο καυσίμου που δέχεται 12 περισσότερα λίτρα βενζίνης (25 συνολικά), αποκτώντας ακτίνα δράσης που μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα! Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις κάνουν ένα μεγάλο βήμα μπροστά και εξοπλίζονται με ηλεκτρονικά βοηθήματα από το πάνω ράφι. 

Πάρτυ ηλεκτρονικών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτρονικό γκάζι (R-b-W) στο εξής διαχειρίζεται δύο διαφορετικά οδηγικά προγράμματα, τα οποία μάλιστα μπορούν να επιλέγονται από τον αναβάτη και εν κινήσει. Το πλήρως απενεργοποιούμενο ABS της Bosch αποκτά λειτουργία Cornering και το κιβώτιο ταχυτήτων ένα σύστημα που λειτουργεί σαν quickshifter+/- (Easy Shift Function το ονομάζει ο κατασκευαστής) και μέσω του οποίου οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, με μικρότερες διαδρομές και μεγαλύτερη ακρίβεια. Τα ευχάριστα δεν σταματούν εδώ και συνεχίζονται με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο έχει λειτουργία -σε δύο επίπεδα- που αναγνωρίζει τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και στη συνέχεια δρα ανάλογα. Όπως και στην περίπτωση του ABS, το εν λόγω σύστημα μπορεί και να απενεργοποιηθεί πλήρως, ο αναβάτης αποφασίζει ανάλογα με το τι θέλει να κάνει. 

New look

Από το 2015 που εμφανίστηκαν και μέχρι το 2019, η Husqvarna ακολούθησε την πολιτική της «ισοπέδωσης» όσον αφορά στην εμφάνιση των 701 SM και Enduro, κοινώς ήταν πανομοιότυπα. Αυτό έπαψε να ισχύει πλέον και τα τρία μοντέλα του 2020 αποκτούν το καθένα τα δικά του ξεχωριστά χρώματα και γραφικά! Αυτό από μόνο του καταδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την εξέλιξη αυτών των απόλυτα εξειδικευμένων μοντέλων του ο αυστριακός κατασκευαστής. 

Kit ρεζερβουάρ

Αν είστε κάτοχος 701 Enduro οποιασδήποτε χρονιάς και θέλετε να αυξήσετε την αυτονομία του, η Husqvarna δίνει τη λύση μέσα από ένα κιτ που διαθέτει στην ήδη πλούσια γκάμα των γνήσιων αξεσουάρ της. Έτσι, δεν είστε υποχρεωμένος να πουλήσετε το δικό σας 701 για να αγοράσετε την έκδοση LR, παίρνετε το εν λόγω κιτ και ησυχάζετε! Θα αποκτήσετε χωρητικότητα 25 λίτρων καυσίμου και θα πάψετε να ανησυχείτε για τον ανεφοδιασμό. Το κιτ έχει τεχνολογία που προέρχεται από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες Rally της εταιρείας, με την κατασκευή των ρεζερβουάρ αφενός να αποκλείει τις όποιες διαρροές και αφετέρου να προσφέρει σωστή κατανομή βάρους στη μοτοσυκλέτα. Επιπλέον περιλαμβάνει μια πρόσθετη αντλία καυσίμου, που φροντίζει για την απροβλημάτιστη ροή της βενζίνης, ενώ ο οδηγός μπορεί εύκολα να επιλέξει την παροχή καυσίμου (μεταξύ των μπροστινών και των πίσω ρεζερβουάρ) μέσω ενός ηλεκτρονικού διακόπτη. Τέλος, στο εν λόγω κιτ περιλαμβάνονται νέα σέλα και γραφικά.

Κατόπιν παραγγελίας

Όπως λέει και ο τίτλος αυτής της παραγράφου, το LR θα έρχεται στην Ελλάδα μόνον κατόπιν παραγγελίας και το τίμημα που θα πρέπει να πληρώσει ο εκάστοτε αγοραστής ανέρχεται στα 12.680€. Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις 701 έτσι και το LR θα υποστηρίζεται από μια σειρά γνήσιων αξεσουάρ της Husqvarna, η οποία περιλαμβάνει από προστατευτικά και εξατμίσεις μέχρι τριπλέτα βαλιτσών! Όσο και να ψάξετε πάντως στη λίστα, μαρσπιέ συνεπιβάτη δεν θα βρείτε. Μερικές μοτοσυκλέτες έχουν φτιαχτεί για να προσφέρουν όμορφες στιγμές μόνο σε έναν και το Enduro LR ανήκει σε αυτές.

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο LR μπορείτε να δείτε εδώ .

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης