του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Honda εμπλουτίζει τη γκάμα της νέας σειράς CB500 με ένα τρίτο μέλος, το οποίο διακατέχεται από sport ορέξεις και απευθύνεται σε ένα κοινό που περιλαμβάνει από αναβάτες με δίπλωμα Α2 μέχρι συνειδητοποιημένους μεγαλύτερης ηλικίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το CBR500R του 2019 δεν διαφέρει και πολύ από το προηγούμενο μοντέλο, εμφανισιακά πολύ έμπειρα μάτια θα προσέξουν τον ανασχεδιασμό του φέρινγκ, του διπλού προβολέα και της ουράς. Όπως συνέβη και στα αδέρφια 500Χ και 500F, οι ιάπωνες μηχανικοί επικεντρώθηκαν στη λειτουργία του κινητήρα και με στόχο την κατά 4% αύξηση της δύναμης και της ροπής στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του (3.000-7.000rpm). Και για να το πετύχουν αυτό, αναδιαμόρφωσαν εισαγωγή και εξαγωγή, άλλαξαν το χρονισμό των βαλβίδων, μεγάλωσαν το φιλτροκούτι (εκτοπίζοντας παράλληλα τη μπαταρία σε άλλη θέση) και βελτίωσαν το τελικό της εξάτμισης προκειμένου αφενός να γίνεται καλύτερη καύση και αφετέρου να προσφέρει «εθιστικότερο» ήχο. 

Ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης είναι πλέον μονόδρομος υποβοηθούμενος (assist) περιορισμένης ολίσθησης (slipper), κάτι πολύ χρήσιμο στα απανωτά κατεβάσματα ταχυτήτων με την αποφυγή του μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού. Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 471cc εξακολουθεί να αποδίδει 47,5 ίππους, αφού με αυτόν τον τρόπο εμπίπτει στην κατηγορία διπλωμάτων Α2 (35Kw).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι υπόλοιπες βελτιώσεις αφορούν σε νέο αμορτισέρ με έμβολο μεγαλύτερης διαμέτρου, χρήση φωτιστικών σωμάτων full LED, νέα -και έγχρωμη- οθόνη LCD με πλήθος ενδείξεων, καθώς και σέλα οδηγού και τιμόνι κλιπον χαμηλότερα τοποθετημένα. Η Honda μας διαβεβαιώνει πως οι σχεδιαστικές αλλαγές στα πλαστικά μέρη και στην εργονομία προσφέρουν καλύτερη αεροδυναμική στο σύνολο, άρα και μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης