του Νίκου Βιτσιλάκη

Μάλλον είναι η απάντηση της Honda σε όσους γκρίνιαξαν (και ακόμα γκρινιάζουν) για τη μη έλευση του φοβερού και τρομερού CBR250RR σε Ευρώπη και Β. Αμερική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν είχαμε παρουσιάσει το δικύλινδρο mini supersport CBR250RR (δείτε εδώ), δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είχαμε μια υπερκυβισμένη έκδοσή του, η οποία θα μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια μοτοσυκλέτες όπως τα Kawasaki Ninja 400, KTM RC390 και Yamaha R3. Κάναμε λάθος, που δεν το φανταστήκαμε, αφού η κόκκινη εταιρεία ήταν ξεκάθαρη όταν έλεγε πως το «μικρό» 250 απευθυνόταν αποκλειστικά σε ασιατικές αγορές (Ιαπωνία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Χονγκ Κονγκ), εκεί όπου -για διάφορους λόγους- είτε δεν κυκλοφορούν μοντέλα με μεγαλύτερο κυβισμό είτε κάποιοι δεν μπορούν να τα αγοράσουν, να τα συντηρήσουν κ.λπ. Από την άλλη, σίγουρα ο Νο1 κατασκευαστής του κόσμου δεν θα μπορούσε να λείπει από μια κατηγορία (και αγορές) όπου συμμετέχουν κύριοι ανταγωνιστές του. Παράλληλα, με ένα νέο και ισχυρό CBR300RR θα μπορέσει να τους συναγωνιστεί στην όλο και πιο ενδιαφέρουσα κατηγορία αγώνων SS300 (Supersport 300).  

Είναι θέμα χρόνου;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο είναι ο καπνός μιας φωτιάς που ετοιμάζεται να φουντώσει. Και μιλάμε για φωτιά και λαύρα, μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει πολύ με τη ναυαρχίδα CBR1000RR και η οποία θα κληθεί να κρατήσει ψηλά το κύρος μιας κατασκευής Fireblade. Θα βασίζεται, όπως δείχνουν τα πράγματα, στο λιλιπούτειο CBR250RR και θα είναι εφοδιασμένο με καλούδια που θα κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως για παράδειγμα γκάζι ride-by-wire (ηλεκτρονικό), τριπλή χαρτογράφηση (Comfort, Sport και Sport+), συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης (slipper), σύστημα quick shifter για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και, τέλος, εκκίνηση και λειτουργία χωρίς κλειδί (smart key). Από πλευράς κινητήρα, η Honda θα χρησιμοποιήσει αυτόν του μικρότερου 250, τον οποίο θα υπερκυβίσει φυσικά και από τον οποίο περιμένουμε μια σημαντική αύξηση ισχύος, που υπολογίζεται κοντά στους 45-47Hp. Με τον τρόπο αυτό, η μοτοσυκλέτα θα μπορεί κάλλιστα να οδηγηθεί και από κατόχους διπλωμάτων Α2.   

Αυξημένος ο ανταγωνισμός

Με δεδομένη την ύπαρξη σημαντικών μοντέλων στην κατηγορία, αλλά και με την αναμενόμενη άφιξη τόσο του νέου KTM RC390 (δείτε εδώ ) όσο και αυτή των MV Agusta (δείτε εδώ), θεωρούμε δεδομένη την παρουσίαση του CBR300RR μέσα στο 2019, μάλλον στην έκθεση του Μιλάνου τον Νοέμβριο. Ίσως και σε αυτή του Τόκιο στα τέλη Οκτωβρίου, οπότε σύντομα θα τα μάθουμε όλα, εσείς απλώς μείνετε συντονισμένοι!

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης