Γιατί δεν έχει η KTM superbike στην γκάμα της;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2021, 19:02
Γιατί δεν έχει η KTM superbike στην γκάμα της;

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η KTM έχει μια πολύ περίεργη περίπτωση όσον αφορά την γκάμα της. Είναι το μοναδικό εργοστάσιο που Ξεχάστε την MotoGP Replica της ΚΤΜ...αγωνίζεται στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας στον κόσμο, το MotoGP και δεν διαθέτει μοτοσικλέτα superbike στην γκάμα της. Από το 2016 που σταμάτησε η παραγωγή της RC8, της superbike μοτοσικλέτα της αυστριακής εταιρείας, δεν έχει προχωρήσει στον σχεδιασμό και την εξέλιξη μιας superbike μοτοσικλέτας.

Πολλές φορές είχαν ακουστεί φήμες ότι η KTM θα κατασκευάσει μια εκπληκτική μοτοσικλέτα δρόμου βασισμένη στην αγωνιστική της RC16, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συμβαίνει. Μάλιστα η μοτοσικλέτα θα διέθετε πνευματικές βαλβίδες και κιβώτιο ταχυτήτων με τεχνολογία MotoGP, ωστόσο όλα αυτά έχουν παγώσει και αυτό το επιβεβαίωσε ο Pit Bierer, επικεφαλής της KTM Motorsport, ο οποίος τόνισε πως «μία μοτοσικλέτα MotoGP παραγωγής αυτήν τη στιγμή δεν είναι εφικτή».

Το πρωτότυπο πάνω στο οποίο δουλεύουν οι άνθρωποι της KTM.

Έχει την τεχνογνωσία, αλλά δεν ενδιαφέρεται...

Φαίνεται περίεργο που ήδη δεν έχει ασχοληθεί με την Η KTM δουλεύει πάνω σε μια V2 supersport μοτοσικλέτα, φιλική στον αναβάτη.κατασκευή μιας εξαιρετικής μοτοσικλέτας αφού διαθέτει πλέον τα πάντα. Θα μπορούσε μάλιστα να τοποθετήσει και τον V4 κινητήρα από το MotoGP σε μια superbike της, όπως έκανε η Ducati με την Panigale, και να χρησιμοποιήσει όλη την τεχνογνωσία της από το MotoGP.

Τι θα κάνει λοιπόν η KTM σε αυτόν τον τομέα; Αυτό που φαίνεται να κάνει είναι να δουλεύει πάνω σε μια διαφορετική πλατφόρμα η οποία ακολουθεί τα χνάρια της Aprilia με την RS660. Οι Γερμανοί του Speedweek φωτογράφησαν ένα πρωτότυπο supersport της KTM το οποίο σίγουρα ξεφεύγει από τη φιλοσοφία των superbike επιδόσεων όπως το BMW S1000RR και Ducati Panigale V4. Από τις εικόνες φαίνεται πως έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό supersport μοντέλο, πιθανότατα με τον κινητήρα του 890 και απόδοση κοντά στους 120 ίππους. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι... στην ουρά της μοτοσικλέτας.

Ο Bierer πάντως τόνισε πως: «Αυτό είναι το επόμενο προϊόν μας για την πίστα».

Το Kramer HKR GP2 χρησιμοποιεί πλαίσιο και κινητήρα από 890...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ετοιμάζει νέο RC390 η KTM;

Με ραντάρ της Bosch το νέο KTM Super Adventure 1290 S

Το KTM Super Duke R αποκτά ένα ακόμα R

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2021, 19:02