H πρώτη μοτοσυκλέτα της Gemini έρχεται να καλύψει την  τάση των κομψών μικρών μοτοσυκλετών με στοιχεία θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Oι μοτοσυκλέτες Scrambler εμφανίζονται ήδη από τη δεκαετία του ’20 στην Ευρώπη αλλά γίνονται πιο γνωστές στο ευρύτερο κοινό τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, κυρίως λόγω της αμερικάνικης και της αγγλικής σκηνής. Ήταν βασικά μοτοσυκλέτες δρόμου με τρακτερωτά λάστιχα και λίγες μετατροπές και ελαφρώματα, που τις έκαναν πιο εύχρηστες στην οδήγηση εκτός ασφάλτου. Σε αυτές τις αρχές πατάει και το ολοκαίνουργιο Gemini Scrambler, που μόλις έφτασε στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που εισάγει η εταιρία Mototrend SA (αντιπροσωπεία της Kymco) και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που παρουσιάζεται με το λογότυπο της Gemini. Εδώ πρέπει να ομολογήσουμε τη συμπάθεια που τρέφουμε απέναντι στις μικρές, μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες των 125cc και της απίθανης αίσθησης που προσφέρουν λόγω του χαμηλού βάρους και της συνολικής “ελαφράδας” στην όλη τους αίσθηση. Επίσης καλοσωρίζουμε τη νέα τάση και γενιά μοτοσυκλετών cafe racer, retro, vintage, scrambler 125cc, που μεγαλώνει και στην ελληνική αγορά μετά από την Ευρώπη, όπου χαίρει άνθησης. 

Τα τεχνικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Scrambler έχει τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα, αερόψυκτο με 1 ΕΕΚ και δύο βαλβίδες,​Εμφάνιση και χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε νοσταλγικές εποχές τροφοδοτείται από ψεκασμό και αποδίδει 9,8 ίππους στις 8.500rpm και ροπή 0.9kgm, στις 5.000rpm. Η ανοξείδωτη εξάτμιση είναι χαμηλή, περνώντας κάτω από το πλαίσιο, με το κοντό και ιδιαίτερα κομψό τελικό της να ανασηκώνεται στο τέλος του. Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά μεγάλο στα 13 λίτρα, οι τροχοί με ακτίνες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, τα λάστιχα είναι διπλής χρήσης και δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά (με δαγκάνα 3 εμβόλων) και πίσω, τα οποία είναι γεφυρωμένης (συνδυασμένης) λειτουργίας (CBS). To βάρος του είναι χαμηλό και δεν ξεπερνάει τα 126 κιλά.

Το πλαίσιο είναι διπλό κλειστό, σωληνωτό με μονή ραχοκοκαλιά και οι αναρτήσεις είναι συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο επικλινή και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω. Όμως, από τα πιο σημαντικά ​Το τελικό της εξάτμισης είναι όλο το χαρτί!στοιχεία πάνω στο Gemini Scrambler είναι η κομψή εμφάνισή του: μακρύ και χαμηλό συνολικά στο προφίλ του, με πτυχωτή διπλή σέλα, διχρωμία στο μακρύ ντεπόζιτο, προστατευτικό στον προβολέα, μεταλλικά φτερά και πλαϊνά καπάκια, αλλά και ένα πανέμορφο πίσω φωτιστικό σώμα, πιστό στις γραμμές άλλων εποχών. Τέλος, για να τονιστεί ο χαρακτήρας Scrambler ακόμα περισσότερο, το τιμόνι είναι ψηλό “χωμάτινο” και κάτω από τον κινητήρα υπάρχει αλουμινένια προστατευτική ποδιά.



Tιμή θαύμα!

Το νέο Scrambler 125i CBS βρίσκεται ήδη στη χώρα μας σε μια τιμή έκπληξη που ορίστηκε από την αντιπροσωπεία στα μόλις 2.250€! Περισσότερες πληροφορίες στο 210-2585991

Πηγή: motorbike.gr

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ: Scrambler 125i

 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4-χρονος
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ψεκασμός
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc): 124.7 cc
ΙΣΧΥΣ: 7,2 kw (9,8ps)/8500rpm
ΡΟΠΗ 9,4 Nm / 5.000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ: Ηλεκτρονική CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt): 13

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ: Αλυσίδα
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Υγρός πολύδισκος

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm): 1350
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm): 1995 x 760 x 1060
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm): 745
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΟ (kgr): 126

 ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Δισκόφρενα με σύστημα συνδιασμένης πέδησης CBS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ: 100/80-17
ΠΙΣΩ: 120/70-17

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης