Του Νίκου Τσαμάνδουρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για τη Μ1, όχι την αγωνιστική Yamaha του Valentino Rossi, αλλά για τη Furion M1. Η Furion Motorcycles λοιπόν με έδρα στη Γαλλία ευελπιστεί να «φέρει στη ζωή» ένα νέο είδος μοτοσυκλέτας. Μια «διασταύρωση» μοτοσυκλέτας με ηλεκτρικό αλλά και εσωτερικής καύσης κινητήρα και μάλιστα περιστροφικό!

Ο περιστροφικός κινητήρας χωρητικότητας 654 κυβικών εκατοστών θα αποδίδει -θεωρητικά- περίπου 125 ίππους, ενώ παράλληλα άλλοι 55 ίπποι θα έρχονται σαν άλλο «ιππικό» από τον ηλεκτροκινητήρα των 40kW, ο οποίος θα τροφοδοτείται από μπαταρίες λιθίου. Όλα αυτά θα είναι πλαισιωμένα από ένα όμορφο χωροδικτύωμα.  

Στο διαχρονικά φλέγον θέμα της κατα​Η Furion M1 υπόσχεται 400 χιλιόμετρα αυτονομία με 16 λίτρα καυσίμου!νάλωσης, οι Γάλλοι υπόσχονται πολλά… χιλιόμετρα με τα 16 λίτρα καυσίμου του ρεζερβουάρ και συγκεκριμένα 400 στο Long Range Mode. Όχι και άσχημα, ε; Βέβαια, όταν η Μ1 θα τα «δίνει όλα» με τους 180 ίππους στο Sport Mode, αυτή η τιμή αναμένεται να πέφτει αισθητά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξ όψεως θυμίζει κάτι μεταξύ Kawasaki Z και Suzuki B-King, με το «γυμνό» σώμα και τους επιβλητικούς όγκους με τα αυστηρά κοψίματα να κυριαρχούν. Ενδιαφέρον έχουν και τα αριθμητικά δεδομένα που συνοδεύουν τη Μ1, όπως τα 195 κιλά κενή υγρών, το 43 χιλιοστών ρυθμιζόμενο πιρούνι με τα τετραπίστονα δισκόφρενα και το μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω.

Προς το παρόν είναι στη φάση του Concept, δεν πειράζει όμως να σκεφτόμαστε και ένα τέτοιο μέλλον, υβριδικό, όπως δείχνει και το βίντεο πιο αναλυτικά:  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης