Η τρέχουσα χρονιά ήταν κρίσιμη για τις εταιρείες μοτοσικλετών, καθώς αποτελούσε το πέρασμα από το Euro4 στο Euro5. Εν τω μεταξύ ήρθε ο κορωνοϊός και έμπλεξε την κατάσταση… 

Αρχικά να πούμε πως οι κανονισμοί των Euro προβλέπουν περιορισμούς σε εκπομπές θορύβου και ρύπων για τις μοτοσικλέτες που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά. Όπως καταλαβαίνετε, μιλάμε για μια συμμόρφωση που απαιτεί συγκεκριμένο όγκο δουλειάς από πλευράς των τμημάτων έρευνας και ανάπτυξης της εκάστοτε εταιρείας. Εδώ είναι που αρχίζουν και τα προβλήματα ένεκα πανδημίας… 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πέρασμα, λοιπόν, από το Euro4 στο Euro5 απαιτεί αρκετές εργατοώρες αλλά και έρευνα, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο -αν όχι αδύνατο- με το προσωπικό σχεδόν όλου του πλανήτη να είναι υπό καθεστώς lockdown. Το θέμα που αρχικά προκύπτει, λοιπόν, είναι ο χρόνος, με το 1/3 του 2020 να έχει ήδη περάσει και τις καραντίνες ανά την υφήλιο να συνεχίζονται. 

Έπειτα προκύπτει και το θέμα των χρημάτων, καθώς η όλη διαδικασία έχει ένα σημαντικό κόστος, το οποίο υπό φυσιολογικές συνθήκες θα κάλυπταν οι πωλήσεις των Euro4 μοτοσικλετών. Δυστυχώς όμως οι τελευταίες μένουν στις αντιπροσωπείες περιμένοντας την αυριανή μέρα. Και το μετά κορωνοϊό μέλλον είναι όμως αβέβαιο, με τις αντιδράσεις του αγοραστικού κοινού να προβλέπονται δυσοίωνες την επόμενη μέρα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο χρόνος μετράει αντίστροφα μέχρι τις 1/1/2022, όταν και οι πωλήσεις των Euro4 θα πάψουν -θεωρητικά- να επιτρέπονται. Από τη μια οι κατασκευαστές θέλουν χρόνο για να μην τους μείνουν απούλητες οι Euro4 μοτοσικλέτες τους. Από την άλλη, οι συμμορφώσεις του Euro5 ήταν γνωστές από το 2013. Το τι θα γίνει εντέλει θα το δείξει ο χρόνος… 

Πηγή: Asphaltandrubber.com 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης