Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Harley Davidson έχει μπει σε καινούρια πορεία από το τέλος του 2020 αφήνοντας τους έντονους Η κάμερα είναι τοποθετημένη στα όργανα και ελέγχει το κεφάλι του αναβάτη.πειραματισμούς και προσπαθώντας να πατήσει περισσότερο πάνω στις ρίζες της. Αυτό φυσικά δεν τη σταματάει από το να επενδύει σε νέες τεχνολογίες με γνώμονα την ασφάλεια και, όπως όλα δείχνουν, σχεδιάζει ένα νέο σύστημα αυτόματης πέδησης σε περίπτωση ανάγκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με σχέδια που κατάθεσε η εταιρεία από το Μιλγουόκι, εμφανίζεται ένα νέο σύστημα αισθητήρων και ραντάρ το οποίο έχει στόχο να επεμβαίνει επιβραδύνοντας τη μοτοσικλέτα σε περίπτωση ανάγκης.

Το σύστημα ελέγχει μια σειρά από λειτουργίες πριν αποφασίσει να επέμβει στην οδήγηση.

Ο έλεγχος της όρασης του αναβάτη γίνεται μέσω κάμερας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σχέδιο συνδέει την κεντρική μονάδα επεξεργασίας με τους αισθητήρες στο γκάζι, στα φρένα, στις Η μοτοσικλέτα μπορεί να κρίνει αν ο αναβάτης είναι συγκεντρωμένος ή όχι.αναρτήσεις, παρακολουθώντας παράλληλα τον αναβάτη μέσω κάμερας, προκειμένου να επεξεργαστεί τον έλεγχο που έχει ο αναβάτης. Αν αντιληφθεί ότι ο αναβάτης δεν έχει την απαραίτητη προσοχή στον δρόμο, αρχίζει να τον ειδοποιεί. Αν συνεχίσει να μην αναλαμβάνει δράση, τότε η μοτοσικλέτα αναλαμβάνει να πάρει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας και να την επιβραδύνει προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος.

Το συγκεκριμένο σύστημα θυμίζει το adaptive cruise control που έχουν ήδη οι BMW, Ducati, KTM και Honda, ωστόσο προσθέτει και την κάμερα στο κράνος του αναβάτη βάζοντας ακόμα μία παράμετρο στο παιχνίδι.

Αισθητήρες παντού και μεγάλη ροή δεδομένων στην κεντρική μονάδα ελέγχου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Jason Momoa παρουσιάζει τη νέα Harley Davidson Pan America

Ελπίδα ανάκαμψης για την Harley Davidson μέσω του προγράμματος Hardwire

Με τροχούς 17 ιντσών το νέο Indian FTR 1200 S

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης