Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Ο διάσημος σχεδιαστής μοτοσικλέτας Roland Sands είναι λάτρης του Ράλι Dakar και δεν χάνει την ευκαιρία Το γνήσιο αγωνιστικό GS του 1986 είχε ετοιμαστεί από την HPN.όταν μπορεί να το δείχνει με τα έργα του. Στα χέρια του έπεσε ένα BMW R1200GS του 2008 και αμέσως ξεκίνησε τη μετατροπή προκειμένου να κάνει το όραμα του πράξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Αμερικανός σχεδιαστής θέλησε να δημιουργήσει το GS του 1986 το οποίο πήρε μέρος στο Dakar με αναβάτη τον Gaston Rahier, ο οποίος μάλιστα κέρδισε τον αγώνα. Η αισθητική της μοτοσικλέτας έπρεπε να είναι της δεκαετίας του 1980, με αποτέλεσμα πολλά από τα κομμάτια της σύγχρονης R1200GS να απομακρυνθούν.

Εκτός από εξαιρετική εμφάνιση, το GS του Sands πρέπει να είναι φανταστικό και στην οδήγηση.

Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας είναι ίδια με εκείνη του HP2 Enduro της BMW

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτη δουλειά ήταν να αφαιρεθεί το εμπρός σύστημα Telelever και στη θέση του να τοποθετηθεί ένα Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη πάνω σε αυτό το BMW GS.ανεστραμμένο πιρούνι από Honda Africa Twin. Η βάση στο εμπρός κομμάτι του πλαισίου ήρθε από ένα BMW R nineT, ενώ η γεωμετρία ήρθε στα μέτρα του HP2 Enduro. Το πίσω αμορτισέρ είναι της Ohlins, η εξάτμιση της Akrapovic, ενώ οι ζάντες είναι της Excel.

Το μοναδικό κομμάτι που προέρχεται από το παλιό R 80GS ήταν το ρεζερβουάρ. Τα φώτα είναι LED, έχει τοποθετηθεί σύστημα πλοήγησης GPS, ενώ τα όργανα έχουν παραμείνει ίδια. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα γραφικά της Marlboro στο κόκκινο-λευκό, που μας ταξιδεύουν σε μια άλλη εποχή.

Κάπως έτσι εξελίχθηκαν τα πράγματα στο εργαστήριο του Roland Sands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η γιγάντια οθόνη 10,25 ιντσών του BMW R1250RT

Η φουτουριστική BMW D-05T εμπνευσμένη από την τεχνική origami

Ειδική έκδοση για το G 310 GS από την BMW

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης