Κείμενο και φωτογραφίες του Νίκου Βιτσιλάκη

Video time lapse του Γιώργου Παπαϊωάννου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής του πλανήτη έδωσε ένα δυναμικό παρών στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου και έστειλε τα δικά του μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση.

Ο κεντρικός τίτλος αυτού του άρθρου θα μπορούσε κάλλιστα να είναι “Είμαι το Νο 1 και θα παραμείνω το Νο 1”. Γιατί μιλάμε για τη Honda, την εταιρεία που δείχνει το δρόμο εδώ και πολλά χρόνια, που ανοίγει τα μονοπάτια της εξέλιξης και της τεχνολογίας, κυριαρχώντας σε αγωνιστικούς και εμπορικούς στίβους σε κάθε γωνιά του πλανήτη Γη. Ακόμα και τώρα, που η νέα “μόδα” παρουσιάσεων θέλει τους κατασκευαστές να λανσάρουν τα μοντέλα της επόμενης χρονιάς μέσω live streaming, η Honda παρέμεινε παραδοσιακή και μας κάλεσε να τα δούμε ζωντανά και όχι πίσω από μια οθόνη, μια μέρα πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης. Πριν γίνει αυτό, ο ιαπωνικός κολοσσός είχε φροντίσει να μας προϊδεάσει παρουσιάζοντας δύο άκρως σημαντικά μοντέλα, δύο ναυαρχίδες στις κατηγορίες τους συγκεκριμένα. Πρόκειται για το ριζικά ανανεωμένο Africa Twin 1100 (δείτε εδώ) και το αναβαθμισμένο Gold Wing 1800 (δείτε εδώ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η όλη εκδήλωση έγινε σε έναν εντυπωσιακό πολυχώρο (Palazzo del Ghiaccio) σε κεντρική περιοχή του Μιλάνου και την είχε αναλάβει εξ ολοκλήρου η Honda Europe. Περισσότεροι από 200 δημοσιογράφοι από κάθε γωνιά του κόσμου βρέθηκαν εκεί, ανάμεσά τους και εμείς σαν επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας. Το “μυστικό” ήταν κοινό, όλοι περιμέναμε τη στιγμή που θα βλέπαμε ζωντανό μπροστά μας το νέο υπερόπλο της εταιρείας στον κόσμο των επιδόσεων και της τεχνολογίας, για το οποίο μάλιστα σας είχαμε προϊδεάσει εδώ και εδώ. Πριν εμφανιστεί στη σκηνή, την τιμητική τους είχαν τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της εταιρείας, αυτά που θα συμπλήρωναν τη γκάμα του 2020 και τα οποία θα κληθούν να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του ιαπωνικού εργοστασίου. Πρώτο στη σειρά το ριζικά ανανεωμένο scooter SH150i (Νο 1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη) και αμέσως μετά το custom Rebel 500, ένα μοντέλο που βρίσκεται ανάμεσα στα best seller της κατηγορίας του σε διεθνές επίπεδο.  

CBR1000RR-R ήρθε η στιγμή σου

Πολύ καλά διαβάσατε, τα δύο R έχουν γίνει τρία και αυτό σημαίνει πως η Honda αποφάσισε να μπει στην κατηγορία των απόλυτων supersport με ένα μοντέλο που θα κοιτάξει στα μάτια εξωτικές κατασκευές όπως τα Aprilia RSV1100, BMW S1000RR, Ducati Panigale V4 κλπ. Το νέο CBR θα μας έρθει μάλιστα σε δύο εκδόσεις, την RR-R και την RR-R SP, με τη δεύτερη να έχει ξεκάθαρα αγωνιστικές διαθέσεις και να απευθύνεται σε ομάδες που θέλουν να κυριαρχήσουν στις πίστες. Αμφότερες αποδίδουν περισσότερους από 215 ίππους και ζυγίζουν 201 κιλά με όλα τους τα υγρά, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι μιλάμε για μια αναλογία κιλών ανά ίππο που δημιουργεί κυριαρχικές προσδοκίες. Ας δούμε όμως κάποια πρώτα χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων και λίαν συντόμως θα επανέρθουμε με αναλυτικότατα άρθρα και ξεχωριστά για το καθένα.  

CBR1000RR-R & SP

Από το πρώτο «μεγάλο» CBR900RR του 1992 με τους 111 ίππους τα χρόνια πέρασαν… γραμμικά θα έλεγε κανείς, ειδικά συλογιζόμενος την τρελή κούρσα των ιπποδυνάμεων στις μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού τα τελευταία χρόνια. Τώρα όμως φαίνεται πως τα πράγματα αλλάζουν δραστικά, με τη φλεγόμενη λεπίδα των Ιαπώνων να είναι ακονισμένη αλλά και πιο –ηλεκτρονικά- εξοπλισμένη από ποτέ. Βασική διαφορά της «απλής» έκδοσης από την SP είναι η ημιενεργητική ανάρτηση της Showa, που ειδικά στην πίστα θα κάνει την διαφορά, όπως επίσης και τα φρένα της Brembo.  

SH150i

Το best seller εργαλείο πόλης αλλάζει από μέσα προς τα έξω, με το διβάλβδιδο κινητήρα να αποκτά ακόμα δυο (βαλβίδες) και να συμμορφώνεται στα πρότυπα του Euro5, δίνοντας ωστόσο 1,3 ίππο παραπάνω (15,9 έναντι 14,6 του προηγούμενου μοντέλου) αλλά και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Ένα τελείως ανασχεδιασμένο πλαίσιο (που προσφέρει κατά 50% μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο) και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Honda (HSCT) είναι στοιχεία που κάνουν τη διαφορά.

Rebel 500

O Ιάπωνας επαναστάτης προσαρμόζεται στην εποχή του χωρίς να αλλάξει χαρακτήρα, τουτέστιν o κινητήρας θα είναι προσαρμοσμένος στο Euro5. Η ανάρτηση έχει δεχθεί αναβάθμιση με στόχο τη μεγαλύτερη άνεση, ο συμπλέκτης είναι πλέον περιορισμένης ολίσθησης και τα φωτιστικά σώματα full Led. Παράλληλα θα υπάρχει και η έκδοση “S”, η οποία θα φέρει πάνω της ορισμένα εργοστασιακά αξεσουάρ.   

Όπως προείπαμε, τα παραπάνω αποτελούν απλά μια πρόγευση για το –πολύ- υλικό που θα σας παρουσιάσουμε αναλυτικότατα και ξεχωριστά για κάθε μοντέλο εντός των επόμενων ημερών. Μείνετε συντονισμένοι!

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε -σε μορφή time lapse- εικόνες από το περίπτερο της Honda στην έκθεση του Μιλάνου.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης