Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Όταν η χωμάτινη συνέχεια του δρόμου γίνεται ζόρικη, τότε το πλέον ζόρικο Multistrada συνεχίζει. Ήρθε στο φως το πιο καθαρόαιμο, το πιο χωμάτινο και το λιγότερο «κόκκινο» Multistrada που έχει παραχθεί ποτέ, με την καθόλου κωδική ονομασία Enduro Pro. Το λέει ξεκάθαρα, έχει τις αγριότερες των προθέσεων για το χωμάτινο τερέν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές πάνω του, που δηλώνουν τις προθέσεις αυτές, είναι πρόδηλες. Ειδικά σχεδιασμένα κάγκελα παντού από την εξειδικευμένη Touratech, για το «ο μη γένοιτο» ενδεχόμενο της πτώσης, σε συνδυασμό με μεγαλύτερη ποδιά, έξτρα προβολάκια, χαμηλότερη ζελατίνα και χωμάτινα ελαστικά είναι κάποιες από αυτές. Βάλτε στο πακέτο και την εξάτμιση της Termignoni αλλά και τον χρωματισμό που παραπέμπει σε άμμο και δένει και οπτικά η συνταγή.

To πιο “χωμάτινο” Multi είναι γεγονός!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια όλα αυτά τα παραπάνω έχουν και ένα τίμημα σε βάρος, που μεταφράζεται σε συνολικά 261 κιλά, πλήρης υγρών, τα οποία αναλαμβάνουν να μετακινούν υπερεπαρκώς οι 152 ίπποι του χωρητικότητας 1200 κυβικών Testastretta κινητήρα. Πρακτικό ενδιαφέρον έχει η χρονική τοποθέτηση της ρύθμισης βαλβίδων, αλλά και των σέρβις, κάθε 30.000 και 15.000 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί και το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που συνοδεύει την Enduro Pro, όπως το cornering ABS, το traction control, η ημιενεργητική ανάρτηση, τα πολλαπλά modes διαχείρισης του κινητήρα, το wheelie control, το hill-start control για εκείνη την κάπως πιο απότομη ανηφόρα που θα δυσκολέψει και άλλο τα 261 κιλά της μοτοσυκλέτας, οι κατευθυνόμενοι προβολείς και το DMS (Ducati Multimedia System), που αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ κινητού και μοτοσυκλέτας. Η νέα Pro θα βρίσκεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο και σε τιμή λίγο κάτω από τα 25.000€. Είναι πολλά τα λεφτά, το ξέρουμε, αλλά αυτός είναι ένας παράγοντας που κάποιοι απλά τον αγνοούν..

Περισσότερα περιγράφει παραστατικά το ακόλουθο βίντεο:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης