του Νίκου Βιτσιλάκη

Φέτος η Ducati γιορτάζει τα 25 χρόνια του πλέον εικονικού ορόσημου στην ιστορία της και είπε να το γιορτάσει με μια αριθμημένη σπέσιαλ έκδοση..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρυσό πλαίσιο, χρυσές σφυρήλατες ζάντες, τα χρώματα της ιταλικής σημαίας και εμφάνιση που θυμίζει το Monster S4RS Testastretta Tricolore του 2008. Διανθισμένα με τμήματα από ανθρακόνημα, κάποια άλλα από κατεργασμένο μασίφ αλουμίνιο και το λογότυπο των 25 ετών στη σέλα, θα κάνουν το 25° Anniversario να ξεχωρίζει στο πέρασμά του. Το Monster 1200 25° Anniversario βασίζεται στην υπάρχουσα έκδοση S, όπερ σημαίνει φρένα και ανάρτηση από τα πάνω ράφια. Η διάθεσή του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε άγνωστη τιμή και με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει. Φανταζόμαστε ότι τα μόλις 500 αριθμημένα κομμάτια που θα παραχθεί θα γίνουν ανάρπαστα, οπότε ..σπεύσατε ταχέως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σας θυμίσουμε εδώ πως το Monster 1200 άλλαξε ριζικά πέρυσι, αποκτώντας τον κινητήρα Testastretta 11° DS, που πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και έχει απόδοση 147hp. Αυτό μας κάνει +15hp για την απλή έκδοση (σε σχέση με το 2016) και +5hp για την S (άρα και για την επετειακή). Φυσικά φουσκωμένη είναι και η ροπή, που πλέον φτάνει τα 126,2Nm/7.750rpm. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα χρειάστηκε, μεταξύ άλλων, να υιοθετηθούν στοιχεία που μέχρι πρότινος βλέπαμε μόνο στην ακριβότερη έκδοση R και που περιλαμβάνουν αύξηση της συμπίεσης στο 13:1 και τοποθέτηση αυλών εισαγωγής με σώματα οβάλ διατομής, που ισοδυναμούν σε διάμετρο 56mm (από στρογγυλά διαμέτρου 53mm).

Για τον έλεγχο της αυξημένης ιπποδύναμης φροντίζει το νέο ηλεκτρονικό πακέτο που προήλθε από το 1299 Panigale και το οποίο περιλαμβάνει τρία οδηγικά προγράμματα (Sport, Touring, Urban), Cornering ABS, σύστημα ελέγχου σούζας (Wheelie Control), αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU), Traction Control (DTC) και quickshifter (DQS) για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και προς τα πάνω και προς τα κάτω.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης