Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Όταν η Yamaha παρουσίασε το ανανεωμένο NMAX 125 πίσω στο 2021 όλοι είχαμε αναρωτηθεί αν θα υπάρξειΤο NMAX 155 είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς, μπλε, γκρι και λευκό. και έκδοση 155. Η απάντηση των ανθρώπων της Yamaha ήταν άμεση και μας είχαν επιβεβαιώσει ότι θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη έκδοση, με έναν νέο κινητήρα ο οποίος θα βασίζεται στην προηγμένη τεχνολογία του BlueCore του ΝΜΑΧ 125. Έναν χρόνο λοιπόν μετά από το μικρό premium scooter της Yamaha ήρθε και το μεγάλο αδερφάκι του να συμπληρώσει ίσως την πιο ολοκληρωμένη πρόταση αστικής μετακίνησης του σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το NMAX 155 δεν προκαλεί κάποια έκπληξη στον παρατηρητή με τον σχεδιασμό του να είναι ακριβώς ίδιος με εκείνον του NMAX 125. Μάλιστα, αν δεν πέσει το μάτι σου πάνω στο λογότυπο στα πλευρικά του scooter που γράφει «155» τότε μπορεί πολύ εύκολα να το μπερδέψει με το μικρότερο 125. Δυνατό του σημείο είναι τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι ποιοτικές και στρογγυλεμένες επιφάνειες και ο έντονος μπλε χρώμα με την φιμέ διακριτική ζελατίνα. Το ΝΜΑΧ 155 είναι μικρό σε διαστάσεις με premium αισθητική και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Σύνδεση με το μέλλον

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας εμπειρία από το NMAX 125, το πρώτο πράγμα πριν ανέβω στη σέλα του scooter ήταν να συνδέσω τοΜε την εφαρμογή MyRide της Yamaha συνδέεις μέσω Bluetooth το smartphone σου. smartphone μου με το Yamaha. Πρόκειται για ένα από τα πιο χρήσιμα συστήματα στην καθημερινότητα του αναβάτη καθώς στο τηλέφωνό σου μεταφέρεις πλέον και το scooter σου. Με δύο πολύ απλά βήματα το scooter «έρχεται» στο smartphone σου και ξεκινάς να έχεις διαδραστική σχέση μαζί του. Στην LCD οθόνη μπορείς να ενημερωθείς για πιθανές κλήσεις ή μηνύματα από όποια εφαρμογή εσύ επιλέξεις, ενώ στο smartphone βλέπεις διαδρομές, κλίσεις στις στροφές, μέγιστη ταχύτητα και πολλά ακόμα.

Η θέση οδήγησης είναι γνώριμη με το σώμα να είναι κοντά στο τιμόνι και «πάνω» από το scooter. Η σέλα είναι πολύ άνετη και τα πόδια έχουν άφθονο χώρο να κινηθούν, ενώ κάτω από τη σέλα ο αναβάτης μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Στο NMAX επίσης, απολαμβάνεις την ευχρηστία του συστήματος εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ μπροστά στην ποδιά υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα και πρίζα φόρτισης USB.

Ισχυρός και οικονομικός κινητήρας

Το μηχανικό σύνολο του NMAX 155 είναι μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, Blue Core 155 κ.εκ. αποδίδει 15,1 ίππουςΠερισσότερη ισχύ με ίδιος βάρος 131 κιλών για το NMAX 155 σε σχέση με το 125, με ρεζερβουάρ 7,1 λίτρων. στις 8.000 σ.α.λ. και 14Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα VVA, μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων το οποίο ενεργοποιείται μετά τις 5.000 σ.α.λ. και βοηθάει στις ψηλότερες στροφές να αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα. Δεν αντιλαμβάνεσαι την ενεργοποίηση του συστήματος όταν οδηγείς, καθώς γίνεται πολύ ομαλά, αλλά μέσω της LCD οθόνης ενημερώνεσαι όταν μπαίνει σε λειτουργία.

Συνολικά, η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ ομαλή, νιώθεις κάποια έντονη ώθηση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και το ταχύμετρο ανεβαίνει με ικανοποιητικό ρυθμό. Η απόκριση στο γκάζι περνάει απαρατήρητη καθώς είναι εξαιρετική, ενώ η κατανάλωση επίσης είναι πολύ καλή μένοντας κάτω από τα 3,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Το NMAX 155 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο βρίσκεται εκεί για τις δύσκολες στιγμές. Στην καθημερινότητα δε θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ καθώς το Yamaha είναι πολύ καλά ισορροπημένο, ωστόσο όταν περάσεις από ένα γλιστερό κομμάτι ασφάλτου μπορεί να σώσει κάποιο άσχημο γλίστρημα.

Το scooter της Yamaha διαθέτει και σύστημα Start/Stop το οποίο αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν είσαι σταματημένος. Με το άνοιγμα του γκαζιού ο κινητήρας ζωντανεύει άμεσα ξανά και επιταχύνεις σβέλτα το scooter συνεχίζοντας την πορεία του. Το σύστημα Start/Stop είναι χρήσιμο για οικονομία στο καύσιμο και μείωση των ρύπων.

Ποιότητα και φινέτσα στο δρόμο

Στην πόλη το NMAX 155 βγάζει απλόχερα όλα τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά προσφέροντας άφθονη Στον εξοπλισμό βρίσκει κανείς και πρίζα 12V και USB θύρα φόρτισης.πρόσφυση και πολύ καλή αίσθηση στον αναβάτη. Το εμπιστεύεσαι άμεσα στις επιταχύνσεις και τις επιβραδύνσεις χάρη στην εξαιρετική του σταθερότητα, ενώ στις κλειστές στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης η ποιότητα των αναρτήσεων και η ευελιξία του σε κερδίζουν καθημερινά. Το νέο πλαίσιο είχε δημιουργήσει ένα εξαιρετικό σύνολο με πολύ ποιοτικά χαρακτηριστικά. Οι τροχοί των 13 ιντσών προσφέρουν μια ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την ευελιξία, ενώ οι αναρτήσεις συνεργάζονται πολύ ομαλά με το πλαίσιο και τα φρένα.

Σε καμπές το μικρό scooter της Yamaha είναι καλά ισορροπημένο με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στο εμπρός μέρος. Ιδιαίτερα σε κατηφορικό κομμάτι που έχεις την επιπλέον φόρα, φρενάρει με ακρίβεια, στρίβει με μεγάλες κλίσεις και κυρίως δε σε τρομάζει πουθενά. Δεν έχει πρόβλημα να σε διασκεδάσει στις καθημερινές σου μετακινήσεις ανεβάζοντας την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη. Στους πιο ανοιχτούς δρόμους ο κινητήρας θα βοηθήσει να «ταξιδέψεις» με 110+Km/h, ενώ η κάλυψη από τον αέρα είναι εξαιρετική τόσο στον κορμό όσο και στο κεφάλι χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που διέθετε το μοντέλο δοκιμής. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά με δισκόφρενα εμπρός και πίσω 230mm (ABS) με πάρα πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες.

Ποιότητα, ασφάλεια, τεχνολογία

Η Yamaha εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εξαιρετική βάση του NMAX 125 και δημιούργησε ένα πιο ισχυρό και ολοκληρωμένο NMAX 155. Δεν χρειάστηκε να κάνει κάτι ιδιαίτερο καθώς το 125 ήταν κατασκευασμένο εξαρχής σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο, κάτι που σημαίνει ότι το έργο της ήταν πολύ εύκολο. Το ΝΜΑΧ 155 είναι ένα premium scooter με πολύ υψηλού επιπέδου τεχνολογία και εξοπλισμό, καλές επιδόσεις και οικονομία στο καύσιμο. Χάρη στο μικρό του αδερφάκι τοποθετείται άμεσα στην κορυφή έχοντας το πλεονέκτημα του πιο ισχυρού κινητήρα και των καλύτερων επιδόσεων. Θα έλεγε κάποιος όμως ότι οι τεχνικοί της Yamaha είχαν στο μυαλό τους το NMAX 155 όταν κατασκεύαζαν το νέο NMAX καθώς ο μεγαλύτερος κινητήρας ολοκληρώνει στο απόλυτο το έργο των Ιαπώνων.

ΤΙΜΗ: 3.770€
Όλα τα στοιχεία του Yamaha NMAX 155 ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Yamaha R7 παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σπορ οδήγησης

Κάνε το XSR700 σου αγνώριστο με γνήσια αξεσουάρ Yamaha

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης