Δύο νέα μοντέλα για την ολοένα και πιο ισχυρή κατηγορία των μοτοσυκλετών 125cc έρχονται τον Ιούνιο από την Daytona by Zontes. Ένα εντυπωσιακό Streetfighter και ένα κομψό Retro-Scrambler. 

Αφού πρώτα το ελληνικό -και όχι μόνο- κοινό εντυπωσιάστηκε από την οικογένεια των 300αριών της Daytona by Zontes και τα τίμησε με τις δέουσες πωλήσεις, τώρα έρχεται η σειρά των μοντέλων με μικρότερο κυβισμό. Η Zontes, που είναι το brand μοτοσικλετών της κινεζικής Tayo, βασιζόμενη σε μια συγκεκριμένη modular πλατφόρμα (όπου πλαίσιο, κινητήρας, αναρτήσεις και ψαλίδι είναι κοινά), δημιούργησε τα X310, V310, T310 και R310. Με δεδομένη την πρόθεση της εταιρείας να επεκταθεί, τόσο σε μικρότερους όσο και σε μεγαλύτερους κυβισμούς (μέχρι 1000cc έχει ανακοινώσει ο πρόεδρος της Tayo), τώρα βλέπουμε το άνοιγμα προς τη δημοφιλή (ειδικά στην Ευρώπη λόγω διπλωμάτων) κατηγορία των 125cc. Και μάλιστα, με μοντέλα προδιαγραφών Euro5! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με λεπτομέρειες και εξοπλισμό που εντυπωσιάζουν και την υψηλή ποιότητα κατασκευής που έχουμε δει στην οικογένεια των 310 (το Τ310 έγινε η best seller μοτοσικλέτα στη χώρα μας), τα νέα U και G εξοπλίζονται από ένα νέο υψηλής τεχνολογίας κινητήρα 125cc. Είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, με 2ΕΕΚ και 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ιπποδύναμή του αγγίζει τους 15 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 16Nm. Παράλληλα, το εξελιγμένο αυτό μηχανικό σύνολο διαθέτει διπλή χαρτογράφηση (Eco/Sport), τροφοδοσία Βosch EFI και συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, ο οποίος προσφέρει ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και καλύτερο έλεγχο της μοτοσικλέτας στο κλείσιμο του γκαζιού και στα απανωτά κατεβάσματα ταχυτήτων.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν κοινό σύστημα πέδησης, με μεγάλης διαμέτρου δισκόφρενα μπροστά και πίσω και σύστημα ABS της Bosch. Κοινό είναι και το σύστημα αναρτήσεων, που περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω. Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο τύπου «μπανάνα», προσφέροντας χώρο για το κοντό τελικό της εξάτμισης αλλά και πόντους στη συνολική εμφάνιση. 

U125 

Είσοδο στην κατηγορία των Streetfighter κάνει η Daytona με το U125. Η σχεδίασή του με την ανυψωμένη ουρά παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στο γυμνό R310, προσθέτοντάς του μια εντυπωσιακή πινελιά. Χάρη στην κάθετη διάταξη φωτισμού μπροστά, αποκτά μια πολύ επιθετική όψη. Το U125 διαθέτει σύστημα Keyless, Full LED φωτισμό, διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ, σέλας και τιμονιού, όπως επίσης και θύρα USB. 

G125 

Τελείως διαφορετική είναι η προσέγγιση του μοντέλου G, αντιδιαμετρικά αντίθετη θα λέγαμε από το υπερ-μοντέρνο Streetfighter U. To design είναι εμπνευσμένο από τη σκηνή των vintage μοτοσικλετών, είναι γεμάτο καμπύλες, με βασικό στοιχείο το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20(!) λίτρων. Στοιχεία όπως οι τοποθετημένοι στα άκρα του τιμονιού καθρέφτες και ο κομψός στρογγυλός προβολέας, συνδυάζονται με το ανεστραμμένο πιρούνι, τις προστατευτικές σωλήνες μπροστά και στα πλάγια της μοτοσικλέτας, το ιδιαίτερο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, τη θύρα USB, τον full LED φωτισμό και τη μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη.  

Τα Daytona U125 και G125 θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο, με τιμές 2.695 και 2.595 ευρώ αντίστοιχα. Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι εδώ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης