του Νίκου Βιτσιλάκη 

Με το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων μηνός Ιουνίου στην ιστορία της, η BMW Motorrad κλείνει το πρώτο εξάμηνο του 2020 και κάνει την είσοδό της στο δεύτερο μισό της χρονιάς με αυτοπεποίθηση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Dr. Markus Schramm, επικεφαλής της BMW Motorrad: «Μετά από ένα θαυμάσιο ξεκίνημα της νέας χρονιάς και μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου είχαμε σημειώσει αύξηση σχεδόν 12% σε σχέση με τo 2019. Στη συνέχεια, η ραγδαία εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού είχε αρνητικές επιπτώσεις στη ζήτηση μοτοσικλετών, αλλά τώρα βλέπουμε ξανά φως στο τέλος του τούνελ». 

Με συνολικές πωλήσεις 20.021 μοτοσικλετών BMW τον Ιούνιο του 2020 -και παρά το ξέσπασμα της πανδημίας- παρατηρούμε μια αύξηση κατά 9,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Τα αποτελέσματα αυτά διαμορφώνουν μία ικανοποιητική εικόνα συγκριτικά με τις συνολικές πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι τα μοντέλα ελεύθερου χρόνου παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλή. Παρά το ότι μεσολάβησαν 3 πολύ αδύναμοι μήνες -Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος- εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, η BMW Motorrad κατάφερε να πουλήσει 76.707 μοτοσικλέτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό αντιπροσωπεύει μία μείωση 17,7% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διψήφιοι ρυθμοί αύξησης σε Ευρώπη και Ασία-Ωκεανία 

Οι πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά συνετέλεσαν στη θετική ανάπτυξη της BMW Motorrad τον Ιούνιο του 2020. Συνολικά 13.937 μοτοσικλέτες BMW πουλήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο, που σημαίνει 2.684 μονάδες παραπάνω συγκριτικά με τον ίδιο μήνα της προηγούμενης χρονιάς (αύξηση 23,9%). Εκτός από την αγορά της Γερμανίας (ποσοστό αύξησης 58,2%), οι αντίστοιχες της Γαλλίας (+72,9%), των Κάτω Χωρών (+ 52,2%) και της Πορτογαλίας (+ 52,0%) είναι αυτές που -κατά βάση- συμβάλλουν στην ανάκαμψη στην Ευρώπη. Η αγορά της Ασίας-Ωκεανίας ήταν επίσης ισχυρή τον μήνα Ιούνιο, με την BMW Motorrad να διαθέτει 2.997 μοτοσικλέτες σε Αυστραλία, Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Κορέα, Μαλαισία, Ρωσία και Ταϊλάνδη (+17,3%). 

F 900 R, F 900 XR και S 1000 XR τα αγαπημένα των αγοραστών 

Τα νέα μοντέλα ελεύθερου χρόνου της BMW (δηλαδή τα F 900 R, F 900 XR και S 1000 XR που παρουσιάστηκαν το περασμένο φθινόπωρο) βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις των αγοραστών το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς. Πλαισιωμένα από τα διαχρονικά best seller R 1250 GS/R 1250 GS Adventure, το supersport S 1000 RR και άλλα μοντέλα με κινητήρα boxer, κατάφεραν να φέρουν θετικά αποτελέσματα σε δύσκολους καιρούς. Σαφής στόχος της BMW Motorrad είναι η επιτυχημένη ολοκλήρωση του 2020 και παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς. Ο Timo Resch, επικεφαλής Πωλήσεων & Marketing της BMW Motorrad, είναι αισιόδοξος: «Μεσοπρόθεσμα, ασφαλώς, επιχειρησιακός στόχος παραμένει η αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού. Η ομάδα της BMW Motorrad και το διεθνές δίκτυο συνεργατών λιανικής καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να είναι σε θέση να απαντήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις επιθυμίες και ανάγκες των πελατών μας το δεύτερο εξάμηνο του 2020 προκειμένου να πραγματοποιήσουν ένα επιτυχημένο κλείσιμο χρονιάς σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς, ωστόσο με αισθητά μειωμένες πωλήσεις έναντι του 2019, που ήταν χρονιά ρεκόρ. Ασφαλώς η είσοδός μας στην κατηγορία Cruiser με το R18 θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο». 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης