Έχοντας κάνει το άτυπο ντεμπούτο του στα πρωτότυπα R 18 και R 18 /2 αλλά και σε επιλεγμένες custom δημιουργίες, ο big boxer μας αποκαλύπτεται πλήρως!

Από την πρώτη εμφάνιση της boxer διαρύθμισης πίσω στο 1923 έχουν αλλάξει πολλά και o big boxer έρχεται για να κάνει τη διαφορά του.. μεγέθους μιας και πρόκειται για το μεγαλύτερο δικύλινδρο boxer των Βαυαρών όλων των εποχών. Από την «τερατώδη» χωρητικότητα των 1.802 κυβικών εκατοστών προκύπτουν 91 ίπποι στις 4.750 στροφές, με τη ροπή να φτάνει τα εντυπωσιακά 158Nm στις 3.000 στροφές. Η περισσότερη ροπή μάλιστα είναι διαθέσιμη από τις 2.000 στροφές!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα αυτά από ένα αεροελαιόψυκτο κινητήρα με βάρος 110.8 κιλών, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος της BMW για την τεχνολογία των boxer αλλά και την κατεργασία των μετάλλων και των μηχανικών του μερών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βλέποντας εδώ την τοποθέτηση του στο R 18 /2, εύκολα καταλαβαίνει κανείς που στοχεύει πρωτίστως η χρήση του, αλλά και σε ποια αγορά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης