του Νίκου Βιτσιλάκη 

Τα μοντέλα Enduro της ιταλικής φίρμας για το 2021 είναι γεγονός. Πιο κόκκινα από ποτέ, σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στο εργοστάσιο της Φλωρεντίας, έρχονται με νέες βελτιώσεις και θα είναι διαθέσιμα μέσα στο καλοκαίρι του 2020.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας την εμπειρία από δύο τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (κατηγορίες Ε3 και EnduroGP), οι μηχανικοί της Beta δούλεψαν με στόχο να εξελίξουν τη σειρά RR και να κάνουν το καλό καλύτερο. Τα εξαντλητικά τεστ μέσα στους αγώνες, η επιτυχία της σειράς RR παγκοσμίως και το feedback που έλαβε η Beta από τους ιδιώτες, έδωσαν περαιτέρω ώθηση στους σχεδιαστές της νέας σειράς για ακόμη περισσότερες δοκιμές και βελτιώσεις σε πολλά σημεία και κρίσιμες λεπτομέρειες. Το νέο, πιο επιθετικό look με τον καινούργιο ολοκόκκινο χρωματισμό και το λογότυπο της Beta στα προστατευτικά των ψυγείων ολοκληρώνουν τις αλλαγές για τη σειρά των οχτώ μοντέλων (4 δίχρονα και 4 τετράχρονα) της σειράς RR του 2021. 

Τα νέα RR του 2021 εν συντομία: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

RR 2Τ 125: Η μικρότερη μοτοσυκλέτα της σειράς είναι φυσικά η πιο ελαφριά και η πιο εύκολη στη χρήση. Αγνή και αγωνιστική, κατάλληλη τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους που αναζητούν το μικρότερο δυνατό βάρος 

RR 2Τ 200: Με διάταξη πλαισίου και κινητήρα που προέρχονται από το 125, διαθέτει εξαιρετικά μικρό βάρος που συνδυάζεται με περισσότερη ροπή και δύναμη. Με τρόμπα λαδιού και μίζα, αποτελεί ιδανικό πακέτο για τους λάτρεις του Enduro 

RR 2Τ 250: Ιδανικό για όσους αναζητούν μία πιο ήπια δίχρονη μοτοσυκλέτα με ελαφρώς λιγότερη ισχύ και ροπή από το κορυφαίο μοντέλο ώστε να εξασφαλίσουν άριστο χειρισμό ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες 

RR 2Τ 300: Η κορυφαία δίχρονη μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Κατασκευασμένη για όσους εκτιμούν ένα μεγάλο κινητήρα με άφθονη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και με οποιαδήποτε ταχύτητα. Κατάλληλη επίσης και για όσους προτιμούν μακριά κλιμάκωση στις σχέσεις ταχυτήτων 

RR 4Τ 350: Η πιο εύκολη σε χειρισμό μοτοσυκλέτα στην τετράχρονη γκάμα. Ευνοεί την οδήγηση με τον κινητήρα σε υψηλές στροφές αλλά ταυτόχρονα διατηρεί πολύ γραμμική απόδοση ισχύος 

RR 4Τ 390: Διαθέτει τον ιδανικό συνδυασμό ευκολίας χειρισμού και απόδοσης, με κέρδος τη βελτιωμένη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες 

RR 4T 430: Διαθέτει κινητήρα υψηλής απόδοσης και άφθονης ροπής που είναι ιδανικός για όσους αναβάτες εκμεταλλεύονται τις μακριές σχέσεις του κιβώτιου ταχυτήτων 

RR 4T 480: Μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα αναζητά τις ανοιχτές διαδρομές. Τα χαρακτηριστικά της είναι παρόμοια με το 430, αλλά με ακόμα μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, που απαιτούν σαφώς πιο έμπειρο και γυμνασμένο αναβάτη 

Οι αλλαγές για το 2021:  

Επανασχεδιασμένο πλαίσιο στην περιοχή του λαιμού και στις πλάκες ενίσχυσης για καλύτερη αίσθηση και ανθεκτικότητα 

Νέα προστατευτικά πλαισίου για καλύτερη προστασία 

Βελτιωμένο υποπλαίσιο, πιο στιβαρό και ανθεκτικό 

Νέος σχεδιασμός στήριξης των πλαϊνών πλαστικών για ευκολότερη τοποθέτηση 

Νέα τάπα ρεζερβουάρ 

Επανασχεδιασμένη σέλα για πιο άνετη οδήγηση 

Βελτιωμένο φιλτροκούτι για καλύτερη στεγανοποίηση και νέο πιο πρακτικό καπάκι 

Νέο ηλεκτρικό σύστημα με βελτιωμένο σύστημα φόρτισης 

Βελτιωμένο πιρούνι (ZF) με αναβάθμιση πολλών εσωτερικών εξαρτημάτων για βελτίωση σε λειτουργία και αξιοπιστία 

Αμορτισέρ με νέες εσωτερικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης 

Ανανεωμένο ταχύμετρο που παρέχει περισσότερη ακρίβεια και μεγαλύτερη αξιοπιστία 

Νέος χρωματισμός και γραφικά με έντονο κόκκινο 

 

Οι τιμές των νέων Beta RR στη χώρα μας ξεκινούν από τα 8.100€ (2Τ 125) και φτάνουν μέχρι τα 9.950€ (4Τ 480).  

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης