του Νίκου Βιτσιλάκη

Σαν να έχει αποδράσει από τα σχεδιαστήρια των 50s, αυτή η μοτοσυκλέτα περισσότερο θυμίζει βρετανικό κλασσικό -παρά ιταλικό του σήμερα- μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει όλα τα στοιχεία μιας ρετρό κατασκευής, η σημασία στη λεπτομέρεια βρίσκεται στο αποκορύφωμά της, διαθέτει αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα και είναι προϊόν μιας ιστορικής φίρμας ονόματι Benelli. Στα ιταλικά, imperiale σημαίνει αυτοκρατορικό και η μοτοσυκλέτα δικαιολογεί τον τίτλο της με το παραπάνω. Όχι για τις σύγχρονες καταβολές της, όπως τον ηλεκτρονικό ψεκασμό και την κάλυψη των προδιαγραφών Euro4, όσο για τις ιστορικές αναδρομές που κάνει, ρίξτε μια ματιά σε σέλα, φτερά, τροχούς και φωτιστικά σώματα και θα καταλάβετε καλά τι εννοούμε. Επιστρέφοντας στον κινητήρα, το μόνο που έχουμε να πούμε, πέραν του ότι αποδίδει 19,7 ίππους και 2,9 Kgm ροπής, είναι πως είναι τελείως νέος, χωρητικότητας 373,3cc, με 1 ΕΕΚ και αγνώστων λοιπών προδιαγραφών. Εμφανισιακά πάντως είναι αυτό που πρέπει προκειμένου να αναδύει ρετρό εικόνα και να θυμίζει αυτό που πρέπει να θυμίζει.


​Το πιο κλασσικό ..modern classic έχει τη σφραγίδα της Benelli

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ακτινωτοί τροχοί των 18 και 19” (μπροστά – πίσω) ταιριάζουν γάντι με τα μεταλλικά φτερά και διαθέτουν από ένα δισκόφρενο με το δικάναλο ABS στάνταρ. Τα χρωμιωμένα καπάκια του κάρτερ έχουν ανάγλυφη μορφή και παρέα με τα δερμάτινα δισάκκια και το ελατήριο κάτω από τη σέλα του οδηγού φανερώνουν προσεκτική δουλειά εκ μέρους των σχεδιαστών και όχι ..ξεπέτα. Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει στην Ιταλία το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και κάθε άλλη πληροφορία σχετικά με τιμή, διαθεσιμότητα στην Ελλάδα κλπ είναι -για την ώρα- παρακινδυνευμένη. Μείνετε συντονισμένοι με την αντιπροσωπεία εδώ για να μάθετε πρώτοι οτιδήποτε νεώτερο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης