Οι αιχμές των δύο δοράτων της ιταλικής εταιρείας ακονίζονται ακόμα περισσότερο εστιάζοντας στην αεροδυναμική και ηλεκτρονική αρτιότητα.

Αρχικά, το πιο ισχυρό τέκνο της RSV4 οικογένειας έχει δεχτεί νέα ημιενεργητική ανάρτηση της Ohlins, η οποία ελέγχεται από μια μονάδα που διευθύνει ταυτόχρονα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας, προσαρμόζοντάς την απόλυτα στις οδηγικές συνθήκες και ανάγκες. Αυτό συμβαίνει μέσω ενός αλγόριθμου που προέκυψε από τη συνεργασία Aprilia και Ohlins, o οποίος μετατρέπει τις συλλεγόμενες πληροφορίες σε ρυθμίσεις για την εμπρός και πίσω ανάρτηση, καθώς και για το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο 65 μοιρών V4 κινητήρας αποδίδει 217 ίππους, οι οποίοι χαλιναγωγούνται από την APRC σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων με τους πολλαπλούς προγραμματισμούς και φυσικά το ηλεκτρονικό -Ride By Wire- γκάζι. Εκ του MotoGP έρχονται και οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, με το RS-GP να μοιράζεται άμεσα τεχνολογία με το RSV4 με τη μορφή σχηματισμένων ινών άνθρακα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τη σειρά του, το ανώτερο όλων των Tuono, παίρνει στοιχεία από το RSV4. Και εδώ επικρατούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και η εκτενής χρήση ανθρακονήματος, σε εμπρός φτερό, καπάκια κινητήρα και πλαϊνά μέρη του υποτυπώδους φέρινγκ. Αντίστοιχα με το RSV4, η ανάρτηση είναι η πλέον εξελιγμένη ηλεκτρονική ανάρτηση της Ohlins, με διαθέσιμες δύο επιλογές, της ημιενεργητικής ή της χειροκίνητης ρύθμισης της εμπρός και της πίσω ανάρτησης μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού.

Στα του κινητήρα συναντάμε πιο «καθημερινό» χαρακτήρα με 175 ίππους, οι οποίοι γίνονται διαχειρίσιμοι μέσω και πάλι του πακέτου του APRC, αλλά και του Cornering ΑΒS, δένοντας το γλυκό ενός από τα καλύτερα «γυμνά» της αγοράς που εύκολα αφήνουν τον δρόμο για χάρη της πίστας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης