Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Έχουν περάσει 18 χρόνια από την τελευταία αλλαγή στις προδιαγραφές των κρανών μοτοσικλέτας και μάλλονΑυξημένη ασφάλεια με αυστηρά τεστ… ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε εμπρός. Από 1η Ιανουαρίου του 2021 ισχύουν νέες προδιαγραφές οι οποίες είναι σαφώς πιο αυστηρές τόσο στις δοκιμές όσο και στην κατασκευή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο διά ταύτα, τα σημεία πρόσκρουσης σε δοκιμή αυξάνονται από 5 σε 12, θα γίνεται σε τρεις διαφορετικές ταχύτητες σε σχέση με τη μία που ίσχυε πριν, ενώ η μέγιστη περιστροφική επιτάχυνση δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 10.400 ακτίνια ανά δευτερόλεπτο.

Μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, κάτι που έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν.

Περιθώριο 30 μηνών έχουν τα καταστήματα να αντικαταστήσουν τα παλιά κράνη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι αλλαγές στις προδιαγραφές της ζελατίνας. Πλέον οι ζελατίνες πρέπει να είναι… αλεξίσφαιρες -ναι, καλά διαβάσατε-, θα πρέπει να αντέχουν σε πρόσκρουση με βλήμα 6 χιλιοστών που ταξιδεύει με 220Km/h. Επίσης οι φιμέ ζελατίνες θα πρέπει να μειώσουν την ορατότητά τους στο 35% από 50% που ίσχυε.

Τα καταστήματα θα έχουν ένα περιθώριο 30 μηνών για να συνεχίσουν να πουλάνε προηγούμενων προδιαγραφών κράνη, αλλά από 1η Ιανουαρίου του 2024 θα είναι ακατάλληλα. Επίσης οι εταιρίες θα έχουν περιθώριο 18 μήνες για να συμμορφωθούν στις νέες προδιαγραφές.

 

Είτε χώμα, είτε δρόμο, τα πράγματα αλλάζουν προς το καλύτερο.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης