Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Ένα από τα μοντέλα που έκαναν μεγάλο «κρότο» όταν ανακοινώθηκαν για το 2022 ήταν το Triumph Tiger Oi εκδόσεις GT Pro Explorer και Rally Explorer έχουν ρεζερβουάρ 30 λίτρων καυσίμου!1200. Το μεγάλο adventure μοντέλο της βρετανικής φίρμας ανέβασε κατακόρυφα τις προσδοκίες με τα δυναμικά τεχνικά χαρακτηριστικά που είχε δημοσιεύσει η εταιρεία, ενώ η καθυστέρηση της έλευσης του δημιούργησε ακόμα περισσότερο hype ανάμεσα στους ανθρώπους της μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον το κορυφαίο μοντέλο της Triumph για το 2022 βρίσκεται στη χώρα μας και δεν χάσαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το κεντρικό κατάστημα της Triumph στην Καλλιρρόης. Εκτός από το μοντέλο test ride που είναι διαθέσιμο για το κοινό, μέσα στο κατάστημα βρήκαμε και τις δύο βασικές εκδόσεις του μοντέλου, την GT Pro και την Rally Explorer. Δεν χωράει αμφιβολία πως το νέο Tiger 1200 είναι άκρως εντυπωσιακό και όταν το κοιτάξεις από κοντά αντιλαμβάνεσαι γιατί κυριάρχησε όλο αυτόν τον καιρό στα πρωτοσέλιδα του Ειδικού Τύπου.  

Πιο ελκυστική και σίγουρα πιο σκληροτράχηλη είναι η έκδοση Rally του Tiger 1200.

Πέντε διαφορετικές εκδόσεις για όλα τα γούστα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κοιτάζοντας τις δυο εκδόσεις του Tiger 1200 μπορείς άμεσα να αντιληφθείς πού απευθύνεται το κάθε ένα. Στην Στην κορυφαία έκδοση συναντάμε σύστημα Adaptive Cruise Control και Blind Spot Radar. περίπτωση του GT Pro έχουμε να κάνουμε με ένα adventure μοντέλο προορισμένο για χρήση κυρίως στην άσφαλτο με εξαιρετικές ταξιδιωτικές ικανότητες. Σε αυτό συμβάλουν οι χυτοί τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ αν επιλέξει κάποιος την έκδοση GT Explorer θα έχει στη διάθεσή του και ρεζερβουάρ 30 λίτρων για μεγαλύτερη αυτονομία. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το Rally Explorer το οποίο από κοντά δείχνει πιο ογκώδες και πιο ψηλό – κάτι που ισχύει χάρη στις μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις σε σχέση με το GT. Η έκδοση Rally δίνει την εντύπωση πως είναι πολυτελέστερη από την GT, κάτι που ίσως οφείλεται στον ποιοτικό και όμορφο χακί χρωματισμό. Η μοτοσικλέτα είναι προορισμένη για περιπέτεια και εκτός δρόμου κίνηση με τους ακτινωτούς τροχούς των 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω να το αποδεικνύουν.

Μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας μέσω smartphone.

Κορυφαίος τρικύλινδρος κινητήρας T-Plane

Στην καρδιά του νέου Tiger βρίσκεται το τρικύλινδρο σύνολο T-Plane των 1.160 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 150 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 130Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνοδεύεται από υψηλού επιπέδου ηλεκτρονικά συστήματα, όπως ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, πολλαπλές επιλογές οδήγησης (πέντε), ηλεκτρονικό γκάζι και ρυθμιζόμενο ABS στροφής στα φρένα. Η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά με σημαντική μείωση στο βάρος.

Άξονας για την κίνηση στον πίσω τροχό σε όλες τις εκδόσεις του Tiger 1200.

Ηλεκτρονικές αναρτήσεις Showa

Το πλαίσιο είναι εντελώς καινούριο και σημαντικά πιο ελαφρύ. Το νέο Tiger είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερο Το ύψος της σέλας στην έκδοση Rally Explorer είναι στα 875mm, ενώ στο GT Pro είναι στα 850mm.σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο φτάνοντας τα 240 κιλά. Πολύ προσεκτική δουλειά έχει γίνει στις αναρτήσεις με την Triumph να έχει εξοπλίσει το νέο Tiger με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Showa – 49mm ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω – οι οποίες έχουν προεπιλεγμένα προγράμματα, αλλά και πάρα πολλές ρυθμίσεις τις οποίες μπορεί να κάνει ο αναβάτης για να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του. Τα φρένα είναι από την κορυφαία σειρά Brembo Stylema με δίσκους 320mm εμπρός και 282mm πίσω, η τρόμπα είναι ακτινική της Magura, ενώ είναι εξοπλισμένο και με ABS στροφής.

Η έκδοση GT Pro σε λευκό χρωματισμό.

Ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού για όλα τα γούστα

Στον εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών η οποία παρέχει άφθονες πληροφορίες, ενώΟι χρωματισμοί στην έκδοση GT είναι λευκό, μαύρο και μπλε διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας με ενσωματωμένο πλοηγό μέσω της εφαρμογής My Triumph. Η ζελατίνα εμπρός είναι ρυθμιζόμενη, η μοτοσικλέτα διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, σύστημα quickshifter, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και σε κάποια μοντέλα σύστημα ενεργητικού φωτισμού στροφής. Η νέα μοτοσικλέτα είναι διαθέσιμη σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις. Οι τρεις πρώτες είναι οι GT, GT Pro και GT Explorer, ενώ υπάρχουν ακόμα οι εκδόσεις Rally Pro και Rally Explorer. Οι τιμές του Tiger 1200 αρχίζουν από τα 18.990€ και φτάνουν μέχρι τις 23.990€. Κάντε μια βόλτα στο κατάστημα της Triumph στην Καλλιρρόης 14 για να δείτε και να οδηγήσετε το νέο επιβλητικό Tiger 1200.

Τα φρένα είναι της Brembo με δαγκάνες Stylema και δίσκους 320mm.

LED φωτιστικό σώμα εμπρός με πολύ χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή στο φως ημέρας.

Από την αριστερή πλευρά του τιμονιού γίνεται ο έλεγχος πολλών ηλεκτρονικών συστημάτων της μοτοσικλέτας.

Πολύ ισχυρός κινητήρας με 150 ίππους και 130Nm ροπής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ποιο σπάνιο μοντέλο της Triumph ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ

Το Triumph Tiger 900 Rally στα χέρια ενός πρωταθλητή Enduro

Η Triumph έφτασε το ορόσημο των 120 ετών στον κόσμο της μοτοσικλέτας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης