των Ν. Βιτσιλάκη και Ν. Τσαμάνδουρα 

Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών του Δαρβίνου βρίσκει τη θέση της στο χώρο της μοτοσυκλέτας στο παρόν αφιέρωμα, το οποίο έπεται εκείνου των Street Adventure 500-750cc και Adventure 300cc.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το βάρος να δίνεται πλέον στην έννοια “adventure”, οι on/off μοτοσυκλέτες εστιάζουν στις εκτός δρόμου διαδρομές, ή τουλάχιστον δεν προβληματίζονται όταν τελειώνει η άσφαλτος. Μεγάλο τους ατού οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων (σε σχέση με τις Street Adventure), που στα κατάλληλα χέρια θα γίνουν εργαλείο για πιο «rally» καταστάσεις. Επικρατέστερη διάταξη κινητήρα εκείνη των δύο και τριών κυλίνδρων εν σειρά και με την ισχύ να επαρκεί σε κάθε περίπτωση (και με το παραπάνω) για τα 200+ κιλά των περισσότερων μοντέλων του αφιερώματός μας. Θα παρατηρήσετε ενδεχομένως κάποιες μοτοσυκλέτες εις διπλούν μεν, σε διαφορετική έκδοση δε, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά να μένουν ίδια αλλά με το σκηνικό του περιφερειακού εξοπλισμού να παίρνει ένα σαφώς πιο σκληροτράχηλο δρόμο. Ένα δρόμο που συχνά-πυκνά συνάδει με το ανάγλυφο της χώρας μας. Το μόνο σίγουρο είναι πως όλες οι μοτοσυκλέτες του αφιερώματος αποσκοπούν στο ταξίδι ανεξαρτήτως τερέν, με τις τιμές να ακολουθούν το γενικό κανόνα «ό,τι πληρώσεις, παίρνεις», κυρίως στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (εξ ου και οι μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές τους). 

Η παρουσίαση των μοντέλων γίνεται ξεκινώντας από το φθηνότερο και καταλήγοντας στο ακριβότερο: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Yamaha Ténéré 700 – 10.490€   

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 689cc, Ιπποδύναμη: 73,4Ηp, Ρεζερβουάρ: 16 λίτρα, Βάρος: 204 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

BMW F 850 GS – 11.700€                    

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 853cc, Ιπποδύναμη: 95Ηp, Ρεζερβουάρ: 15 λίτρα, Βάρος: 229 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

Moto Guzzi V85 TT – 11.800€  

Δικύλινδρος V κινητήρας σε εγκάρσια διάταξη, Κυβικά: 853cc, Ιπποδύναμη: 80Ηp, Ρεζερβουάρ: 23 λίτρα, Βάρος: 229 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Yamaha Ténéré 700 Rally – 12.190€  

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 689cc, Ιπποδύναμη: 73,4Ηp, Ρεζερβουάρ: 16 λίτρα, Βάρος: 204 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

BMW F 850 GS Adventure – 12.700€  

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 853cc, Ιπποδύναμη: 95Ηp, Ρεζερβουάρ: 23 λίτρα, Βάρος: 244 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

Moto Guzzi V85 TT Travel – 13.150€  

Δικύλινδρος V κινητήρας σε εγκάρσια διάταξη, Κυβικά: 853cc, Ιπποδύναμη: 80Ηp, Ρεζερβουάρ: 23 λίτρα, Βάρος: 241 κιλά (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

Honda X-ADV 750 – 13.350€  

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 745cc, Ιπποδύναμη: 55Ηp, Ρεζερβουάρ: 13,1 λίτρα, Βάρος: 238 κιλά (πλήρες υγρών)

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

KTM 790 Adventure – 14.390€  

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 799cc, Ιπποδύναμη: 95Ηp, Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα, Βάρος: 189 κιλά (άνευ υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

Triumph Tiger 900 Rally – 14.490€  

Τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 888cc, Ιπποδύναμη: 95,2Ηp, Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα, Βάρος: 196 κιλά (άνευ υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

KTM 790 Adventure R – 15.590€  

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, Κυβικά: 799cc, Ιπποδύναμη: 95Ηp, Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα, Βάρος: 189 κιλά (άνευ υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.  

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης