Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Οι εικόνες οι οποίες κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να έχουμεΟδεύουμε προς μια νέα εποχή μετακίνησης με πρωτόκολλα επικοινωνίας ανάμεσα στα οχήματα καινούριες τεχνολογίες σε μία από τις κορυφαίες μοτοσικλέτες της Kawasaki. Πρόκειται για τη H2 SX, την οποία είδαμε για πρώτη φορά το 2018 και τώρα φαίνεται να αποκτά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά τα συστήματα ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι από την Kawasaki, το εργοστάσιο από το Akashi ετοιμάζει σύστημα ραντάρ και κάμερας στο εμπρός και το πίσω μέρος της H2 SX το οποίο θα δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για τοποθέτηση αυτόματα ρυθμιζόμενης πλοήγησης και συστήματος τυφλού σημείου.

Στο εμπρός μέρος υπάρχουν δύο εισαγωγές, η μία μπορεί να φιλοξενήσει ραντάρ και κάμερα.

Σχεδόν όλες οι εταιρείες αναπτύσσουν συστήματα αισθητήρων και ραντάρ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, θα υπάρξει η δυνατότητα εξέλιξης συστήματος ειδοποίησης επερχόμενου οχήματος. Το συγκεκριμένο Εκτός από το H2 SX το σύστημα θα βρει εφαρμογή και στο Versys 1000σύστημα το έχουμε ήδη συναντήσει στο Ducati Multistrada V4 και στα μεγάλα KTM και BMW, ενώ η Honda ήδη κάνει δοκιμές ενός παραπλήσιου συστήματος. Η Kawasaki λοιπόν είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παρουσιάσει το δικό της σύστημα ραντάρ, όχι μόνο στο H2 SX αλλά και στα Versys 1000 και άλλα μοντέλα της.

Τα τεχνικά στοιχεία του H2 SX δεν αναμένεται να αλλάξουν, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 998 κ.εκ. με τούρμπο να περνάει τις προδιαγραφές Euro5 (ελπίζουμε) χωρίς να χάνει κάτι από τους 200 ίππους του.

Ακόμα τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Kawasaki για τις αναβαθμίσεις στο H2 SX

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έκδοση carbon του Bimota Test H2

Ο πρωταθλητής Jonathan Rea αναλύει το νέο Kawasaki ZX-10R

Σχεδιάζει ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων η Kawasaki

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης