Τι προκύπτει από τη συνάντηση Dakar και 310GS;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018, 09:00
Τι προκύπτει από τη συνάντηση Dakar και 310GS;
Επεξεργασία εικόνας: Νίκος Τσαμάνδουρας

Ρητορικό το ερώτημα, αλλά μιας και είμαστε στον απόηχο του εφετινού Dakar, ας πάμε 30 και βάλε χρόνια πίσω. Τότε που δεν μεσουρανούσε η KTM αλλά η BMW, με τις ευλογίες της HPN-Motorradtechnik. 



Η τότε μοτοσυκλέτα ήταν η R 80G/S, με boxer κινητήρα 1043cc που απέδιδε μόλις 75 ίππους. Η αγωνιστική 80G/S είχε έναντι της πολιτικής της μορφής ενισχυμένο πλαίσιο, μακρύτερο ψαλίδι, τεράστια διαδρομή στην πίσω ανάρτηση, ρεζερβουάρ στα 60 (!) λίτρα και πολλά άλλα που θα της επέτρεπαν να διεκδικήσει δάφνες έπειτα από 15.000 χλμ. αγωνιστικής διαδρομής. Η HPN έδωσε (τότε) στον κόσμο 10 μόλις ρεπλίκες της μοτοσυκλέτας που επικράτησε στις καταιγίδες των ερήμων εκείνης της εποχής. Πώς θα ήταν όμως μια τέτοια ρεπλίκα στο παρόν; Ίσως κάπως έτσι:


Η επιλογή δεν έγινε τυχαία, μιας και το 310GS είναι ο νέος και συνάμα ωραίος πρεσβευτής μιας νέας εποχής για τους Βαυαρούς. Εντάξει, από το παρελθόν κρατάμε κυρίως το βάψιμο, άντε και λίγο το ψαλίδι που ξεμακραίνει, ώστε να στήσουμε ψηφιακά μια ελαφριά, διασκεδαστική στο χώμα μοτοσυκλέτα, που δεν θα έχει τις χωμάτινες αναστολές της... πολιτικώς ορθής εκδοχής της...




Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018, 09:00