Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είναι αρκετός καιρός τώρα που σκέφτομαι τον τρόπο με τον οποίο θα εντάξω τους απλούς καθημερινούς Το τσακάλι αυτής της εβδομάδας είναι ο Βασίλης Βασιλόπουλος.αναβάτες στον κόσμο της ενημέρωσης. Άλλωστε όλα για εκείνους γίνονται, άρα γιατί να μην έχουν λόγο και εκείνοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν τη στήλη λοιπόν θα βρίσκουμε έναν από εσάς που οδηγείτε τη μοτοσικλέτα σας καθημερινά ή εκείνους που βγαίνετε γρήγορες βόλτες στα Σαββατοκύριακα ή εσάς που γυρίζετε τον κόσμο με δίκυκλο και θα μας μιλάτε για όλα αυτά που σας έχει προσφέρει η μοτοσικλέτα, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές στη συμβίωση με τους δύο τροχούς.

Παρέα με την αγαπημένη του Suzuki Hayabusa με την οποία έχει πάρει μέρος σε αγώνες Dragster.

Ο “Πετρελαιάς” Βασίλης Βασιλόπουλος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Βασίλη Βασιλόπουλο τον γνώρισα όχι σε κάποια πίστα αγώνων όπως θα έπρεπε να τον είχα συναντήσει, Ο Βασίλης μου εκμυστηρεύτηκε ότι φοβάται να αφήσει τον γιό του να οδηγήσει μοτοσικλέτα!αλλά σε ένα πάρκο για μικρούς και μεγάλους στο Χαλάνδρι. Ο Βασίλης είναι τριάντα ετών, μένει στο Χαλάνδρι και είναι από τους ανθρώπους που παρά το μικρό της ηλικίας τους έχουν περισσότερη εμπειρία στους δύο τροχούς από πολλούς πενηντάρηδες. Λατρεύει τους αγώνες Dragster, λατρεύει τις μοτοσικλέτες του και όπως λέει ο ίδιος δεν πέρασε ποτέ καμία από τα χέρια του χωρίς να είναι “πειραγμένη”.

Το μικρόβιο της οδήγησης μοτοσικλέτας του το μετέφερε ο πατέρας του και από πολύ μικρή ηλικία βρήκε το νόημα της ζωής στους δύο τροχούς. Κόντρες, σούζες, ντριφτ, αγώνες ανέβαζαν την αδρεναλίνη του Βασίλη στα ύψη και χρησιμοποιώ παρελθοντικό χρόνο επειδή πλέον όλα αυτά έχουν ελαττωθεί. Ο λόγος είναι απλός και έχει να κάνει με την οικογένειά του και το νέο μέλος που ήρθε στη ζωή του.

Στο δρόμο οδηγεί πάντα αμυντικά και φυλαγμένα προβλέποντας τις κινήσεις των υπόλοιπων.Ο Βασίλης ανήκει σε μια γενιά καλύτερη από τη δική μου (τη γενιά των 1980-1990). Πρόλαβε λίγο την εποχή των ατασθαλιών που περιελάμβανε κόντρες στο δρόμο και οδήγηση με την “ταυτότητα στο στόμα”, αλλά σύντομα ανακάλυψε τον κόσμο των αγώνων και της πίστας. Αυτόματα λοιπόν έμαθε να προστατεύετε, να βγάζει την ενέργειά του σε ένα πιο ασφαλές περιβάλλον και να συνειδητοποιήσει ότι στο δρόμο οδηγούμε πάντα αμυντικά, κάτι που εφαρμόζει με ευλάβεια από μικρή ηλικία. Ο Βασίλης ανήκει σε μια γενιά υψηλότερου μοτοσικλετιστικού επιπέδου το οποίο έμαθε να οδηγεί γρήγορα, σωστά και με ασφάλεια. Με σιγουριά μπορώ να πω ότι ο Βασίλης είναι τοNext Level” των Τσακαλιών!

Τσακάλι Νο30!

Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Βασίλης.

Η καλύτερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ ήτανSuzuki Hayabusa Turbo με το οποίο έχω πάρει μέρος σε Αμέτρητες μοτοσικλέτες έχουν περάσει από τα χέρια του Βασίλη.πολλούς αγώνες dragster. Φυσικά, έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά: Suzuki GSX-R K6, K8, Hayabusa, Honda CRF450, Yamaha Z125, Yamaha Tracer 900, Yamaha TMAX, Piaggio Beverly, Honda μπόμπο, Honda Chaly και πάρα πολλά – αλλά όλα βελτιωμένα!

Η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει ποτέ είναιΜε ένα Yamaha TMAX 530 από Αθήνα προς Πύργο. Ήταν από τα πιο άνετα ταξίδια με μοτοσικλέτα! Και με το ίδιο scooter έχουμε γυρίσει όλη τη Νάξο.

Το καλύτερο συνεργείο που έχω πάει είναιΤο καλύτερο συνεργείο για εμένα είναι στο Περιστέρι το Proimadis Performance, όπου έχει γίνει και η μετατροπή στο Hayabusa.

Με το Honda CRF450 στον έναν τροχό... εμπρός ή πίσω.

Το καλύτερο κατάστημα εξοπλισμού/αξεσουάρ που επισκέφτηκα είναιΑκόμα το ψάχνω!“Δεν πρόκειται να μείνω ποτέ στη ζωή μου χωρίς μοτοσικλέτα”. Αυτή ήταν η πρώτη φράση που βγήκε από το στόμα του.

Η μάρκα ελαστικών που προτιμώ είναιΗ καλύτερη μάρκα ελαστικών θεωρώ για κόντρες τα SHINKO Hook Up 200/50/17 Drag Rear και για το δρόμο είναι Pirelli Diablo Supercorsa V2.

Η μοτοσικλέτα για μένα είναιΗ μοτοσυκλέτα για εμένα είναι σχεδόν όλη μου η ζωή αφού από πολύ μικρή ηλικία είχα δίκυκλο. Έχω αλλάξει σχεδόν όλες τις κατηγορίες.

Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει είναιΜια από τις μεγαλύτερες μου τρέλες ήταν με ένα Suzuki GSX-R 1000 K8 Nitro. Δικάβαλο με τη γυναίκα μου στην Βουλιαγμένης όπου μας πλησίαζαν τέσσερις μοτοσικλέτες Δίας. Μας έκαναν σήμα να σταματήσουμε, ξεκινάει ένα κυνηγητό το οποίο κράτησε περίπου 10 λεπτά μέχρι που μας χάσανε.

Αμέτρητες ιστορίες από το παρελθόν για μια εποχή που η τύχη έπαιξε σημαντικό ρόλο!

Ο μεγαλύτερος μου φόβος με τη μοτοσικλέτα είναιΟ φόβος μου είναι να μη μου πεταχτεί κανείς από στενά, στοπ και κόκκινα φανάρια.

Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναιΑγαπημένο μου αμάξι είναι η BMW X6M.

Η συμβουλή μου για νέους μοτοσικλετιστές είναι…  Η συμβουλή μου για τους νέους οδηγούς είναι πάντα κράνος και μεγάλη προσοχή γιατί υπάρχουν πολλοί ασυνείδητοι οδηγοί!

Δεν ξεχνάει και αγαπημένα του αυτοκίνητα με το Abarth 500 να κλέβει την παράσταση.

Το Yamaha TMAX 530 τον συνόδευσε στα πιο άνετα ταξίδια του.

Έτοιμος να "απογειωθεί" στην πίστα Dragster με το Hayabusa του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Παναγιώτης Δρακονταειδής “Ο Σπεσιαλίστας”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || ΓιώργοςΛουκας Θοδωρής “Ο Καναδός”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Νίκος Ψώνης “Ο Ducatisti”

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης