Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με τους μισθούς και τα μπόνους των οδηγών της Formula 1, οι οδηγοί του MotoGP, μοιάζουν με τους φτωχούς συγγενείς, παρά το ότι το σπορ που κάνουν είναι σαφώς πιο επικίνδυνο και παρά το ότι η τηλεθέαση δεν έχει κάποια τεράστια διαφορά.

Διαβάσαμε εδώ για τις αμοιβές για παράδειγμα του Max Verstappen στα 60 εκατ. $, του Luis Hamilton στα 55 και του Fernando Alonso στα 30 και τις συγκρίνουμε αντίστοιχα με την αμοιβή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Pecco Bagnaia που μόλις έφτασε τα 5 εκατ. $, με την αμοιβή του 6ου στη βαθμολογία Brad Binder που μετά βίας έφτασε το 1 εκατ. $ και του 9ου Jorge Martin που με τα μπόνους πλησίασε το 1.5 εκατ. $.

Ο Pecco Bagnaia Πρωταθλητής του 2022 με μισθό + μπόνους 5 εκατ. $ και περίπου 0.5 εκατ. από προσωπικούς χορηγούς, όχι ο καλύτερα αμειβόμενος του MotoGP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν πάλι δεν συγκρίνουμε τους οδηγούς των δύο μηχανοκίνητων αθλημάτων σε σχέση με την κατάταξή τους, έχουμε τους τρεις πρώτους σε αμοιβές στο MotoGP ψηλότερα από τον Ιταλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή και αυτοί είναι ο 9 φορές Πρωταθλητής Marc Marquez που έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2024 με απολαβές 15 εκατ. $, ο Maverick Vinales με συμβόλαιο στα 10 εκατ. $ και οι Fabio Quartararo Πρωταθλητής του 2021 που αμοίβεται με 6 εκατ. $ συν τα μπόνους για τις νίκες και τη θέση στην τελική βαθμολογία και Johan Mir Πρωταθλητής του 2020 που πήρε 6 εκατ. $. Υπάρχουν και αρκετοί οδηγοί που ο μισθός τους είναι στα 3 εκατ., όπως οι Pol Espargaro, Franco Morbidelli, Jack Miller, Alex Rins, αλλά και οι νεοφερμένοι που ξεκινούν από μόλις 250,000 $.

Χαώδης λοιπόν η διαφορά μισθών και απολαβών των οδηγών που πολλές φορές ταλαιπωρούνται από σοβαρούς τραυματισμούς και οι οποίοι προσφέρουν θέαμα τις περισσότερες φορές πολύ πιο συναρπαστικό από αυτό της Formula 1.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης