Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με τον Hubert Trunkenpolz, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Pierer Mobility Group (PMG) και δημοσιεύτηκε στον ιταλκό ιστότοπο DueRuote επιβεβαιώνει ότι η PMG, η οποία έγινε μέτοχος 25,1% της MV Agusta πέρυσι, θέλει να γίνει πλειοψηφικός μέτοχος του κατασκευαστή από την Ιταλία, διατηρώντας παράλληλα την παρουσία της MV στη Schiranna της Ιταλίας.

Από την ανακοίνωση της απόκτησης του μεριδίου 25,1% από την PMG πέρυσι, αυξήθηκαν οι φόβοι στην Ιταλία ότι η MV Agusta θα ακολουθούσε τον ίδιο δρόμο με τη Husqvarna, η οποία έγινε μια άλλου χρώματος KTM όταν αγοράστηκε από τους Αυστριακούς τον Ιανουάριο του 2013.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, «αυτό δεν πρόκειται να συμβεί», σύμφωνα με τον Trunkenpolz. Αντί να απολύσει ανθρώπους και να μεταφέρει την παραγωγή, η PMG επιδιώκει να αναβαθμίσει την υπάρχουσα γραμμή παραγωγής της MV, η οποία παρήγαγε πέρυσι 1.000 μοτοσυκλέτες: “Αυτός ο αριθμός είναι μηδενικός για εμάς”, είπε ο Trunkenpolz.

Αντίθετα, οι γραμμές παραγωγής της MV θα πρέπει να μπορούν να παράγουν 12.000 μοτοσυκλέτες ετησίως, σύμφωνα με τον Trunkenpolz, και η πραγματοποίηση αυτού του δυνητικού όγκου αποτελεί προτεραιότητα για την KTM.


Στο ίδιο μήκος κύματος με τη διατήρηση της παραγωγικής βάσης της MV στη Schiranna, ο Trunkenpolz είπε επίσης ότι ο ρόλος της MV μεταξύ των εμπορικών σημάτων της PMG θα είναι η παραγωγή πολυτελών μοτοσυκλετών, αξίας 30.000 ευρώ και άνω. Με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει θεωρητικά να αποφεύγεται η επικάλυψη και “σύγκρουση” με τις άλλες εταιρείες της PMG – KTM, Husqvarna και GasGas. Επιπλέον, το MV Agusta Lucky Explorer είναι μια μοτοσυκλέτα που ο Trunkenpolz λέει ότι «είναι ένα παράδειγμα του τι δεν πρέπει να κάνει η MV Agusta», επειδή κατασκευάζεται στο εξωτερικό και είναι «επιβλαβές για την ίδια τη μάρκα».

Φυσικά, για να εφαρμόσει τις αλλαγές που επιθυμεί στην MV Agusta, η PMG χρειάζεται να αποκτήσει μερίδιο ελέγχου στην εταιρεία, γι’ αυτό και στοχεύει σε κατοχή τουλάχιστον 50,1%. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από το Motorrad, το οποίο επικοινώνησε με τον Trunkenpolz, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι η κατοχή μετοχών από τη PMG θα αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου, αλλά ότι το χρονοδιάγραμμα για την αύξηση της μετοχής δεν θα αποκαλυφθεί όπως συμφωνήθηκε από τους μετόχους. Ωστόσο, ο Trunkenpolz είπε ότι η PMG θα επενδύσει στην περιοχή του Βαρέζε τα επόμενα δύο χρόνια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης