Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Brough Superior επεκτείνει τη γκάμα της για το 2023 με τη νέα roadster Dagger που αποκαλύφθηκε στη φετινή έκθεση του Μιλάνου.

Κατασκευασμένη στο εργοστάσιό τους στο Saint-Jean, κοντά στην Τουλούζη, η γυμνή V-twin 997cc εντάσσεται στη σειρά Lawrence της εταιρείας, η οποία αποτίει φόρο τιμής στον πιο διάσημο αναβάτη τους T.E. Lawrence (Λώρενς της Αραβίας).

Ο Λώρενς της Αραβίας με την Brough Superior SS100 του, την οποία αποκαλούσε “Γεώργιος ο Πέμπτος”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Dagger ακολουθεί το πρώτο μοντέλο Lawrence που κυκλοφόρησε το 2020 και το σε στιλ scrambler Lawrence Nefud που έφτασε το 2021.

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5 των 101 ίππων περίπου είναι τοποθετημένος σε ένα επεξεργασμένο πλαίσιο τιτανίου, το οποίο βιδώνει σε ένα υποπλαίσιο τιτανίου.

Ο ίδιος ο κινητήρας έχει ανανεωθεί, έχοντας αυξημένη ισχύ και ροπή, με ένα σύστημα εξάτμισης δύο-σε-ένα που βγαίνει πίσω από την μίνιμαλ “κοιλιά”.

Αυτό είναι σε αντίθεση με την υπόλοιπη σειρά Lawrence που έχει διπλές εξατμίσεις διαφορετικού στυλ τοποθετημένες ψηλά.

Μπροστά από τον κινητήρα υπάρχει το ψυγείο, μαζί με το turbo-charged AMB 001 που χρησιμοποιείται μόνο σε πίστα, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνδυασμό με την Aston Martin.

Στις αναρτήσεις έχουμε δύο πιρούνια μπροστά που συνδέονται με γέφυρα, με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ προφόρτισης και επαναφοράς, και πάλι κατασκευασμένο από αλουμίνιο επεξεργασμένο με CNC.

Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, θα βρείτε ένα διπλό ψαλίδι από το ίδιο υλικό – και πάλι με προφόρτιση και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.

Προχωρώντας από το σασί, το μινιμαλιστικό οδοντωτό αμάξωμα λέγεται ότι είναι εμπνευσμένο από το ξίφος που χρησιμοποιούσε ο T.E. Lawrence και έρχεται σε μαύρο χρώμα, με δέσιμο χρωμίου στον δικύλινδρο κινητήρα και διακριτικά χρυσά φινιρίσματα στα λογότυπα και ζάντες 17 ιντσών.

Αυτά τα μεγέθη επιτρέπουν μια ευρύτερη επιλογή από ελαστικά και την ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη σειρά Lawrence που υιοθετεί ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.

Επιπλέον, η Brough αναφέρει ότι η γεωμετρία – συμπεριλαμβανομένης της γωνίας κάστερ 24,6 μοιρών – και το αναθεωρημένο κυρτό τιμόνι βοηθούν την Dagger να έχει μια πιο ελαφριά αίσθηση σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά.

Η γαλλική εταιρεία υπόσχεται επίσης κατανομή βάρους 50/50, με τη μοτοσυκλέτα να ζυγίζει 200 ​​κιλά.

Yπάρχουν επίσης επτάκτινοι τροχοί αλουμινίου, με ακτινικές δαγκάνες Beringer μπροστά και πίσω. Αυτές δαγκώνουν τους δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα Beringer – δύο δίσκοι 320 mm μπροστά και ένας μονός 230 mm πίσω.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης