Όχι μία αλλά δύο νέες μοτοσικλέτες θα παρουσιαστούν από την ΚΤΜ το 2013 και συγκεκριμένα τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Ο λόγος για την 1190 Adventure και την 1190 Adventure R που θα είναι εφοδιασμένες με τα κλασικά πλέον συστατικά της KTM, όπως ο ισχυρός δικύλινδρος κινητήρας με το μικρό βάρος αλλά και τα εξαρτήματα υψηλής ποιότητας. Η 1190 Adventure εστιάζει στη χρήση εντός ασφάλτου προσφέροντας μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση ενώ η 1190 Adventure R δίνει έμφαση στην… μάχη εκτός δρόμου.

Το 1190 Adventure με μια ματιά 
– Υψηλής απόδοσης κινητήρας LC8 V-2 με δύο μπουζί, τον κορυφαίο μηχανισμό engine management από την Keihin, ηλεκτρονικό ψεκασμό σύστημα drive-by-wire και συμπλέκτη ολίσθησης
– Απόδοση: 110 kW/150 hp, ροπή: 125 Nm, 15,000 km διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων, χαμηλή κατανάλωση
– 230 kg με γεμάτο ρεζερβουάρ
– Συνδυαζόμενο σύστημα φρένων BOSCH-ABS με πολλά επίπεδα επενέργειας, Traction Control (MTC) της BOSCH με πολλά επίπεδα επενέργειας, πολλαπλά προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση WP (EDS)
– Πρωτοτυπία: Λειτουργία “Offroad” για το ABS και το MTC!
– Ιδιαίτερα στιβαρό σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από χρώμιο-μολυβδαινιούχο χάλυβα
–  Υψηλής ποιότητας ανάρτηση από την WP Suspension-         Tubeless ελαστικά δρόμου με ακτινωτούς τροχούς, με αεροστεγείς ζάντες – 120/70-19 μπροστά, 170/60-17 πίσω
–  Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ύψος σέλας, θέση τιμονιού και ανεμοθώρακα
–  Τελευταίας γενιάς πίνακας οργάνων της VDO

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1190 Adventure R με μια ματιά
– Υψηλής απόδοσης κινητήρας LC8 V-2 με δύο μπουζί, τον κορυφαίο μηχανισμό engine management από την Keihin, ηλεκτρονικό ψεκασμό σύστημα drive-by-wire και συμπλέκτη ολίσθησης
– Απόδοση: 110 kW/150 hp, ροπή: 125 Nm, 15,000 km διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων, χαμηλή κατανάλωση
– 235 kg με γεμάτο ρεζερβουάρ
– Συνδυαζόμενο σύστημα φρένων BOSCH-ABS με πολλά επίπεδα επενέργειας, Traction Control (MTC) της BOSCH με πολλά επίπεδα επενέργειας
– Πρωτοτυπία: Λειτουργία “Offroad” για το ABS και το MTC!
– Ιδιαίτερα στιβαρό σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από χρώμιο-μολυβδαινιούχο χάλυβα
– Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι WP USD με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και της απόσβεσης επαναφοράς
– Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ WP
– Δέχεται ασφάλτινα ελαστικά tubeless Enduro σε τροχούς με ακτίνες με αεροστεγείς ζάντες -90/90-21 μπροστά, 150/60-18 πίσω
– Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ύψος σέλας, θέση τιμονιού και ανεμοθώρακα
– Τελευταίας γενιάς πίνακας οργάνων της VDO

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης