Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Oι αναβάτες μίλησαν και η KTM άκουσε. Η KTM RC 8C, μια μοτοσυκλέτα ειδικά σχεδιασμένη για την πίστα, δημιουργήθηκε πέρυσι. Για το 2023, η αυστριακή εταιρεία ξεκίνησε εκ νέου. Το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί ουσιαστικά από την αρχή και οι προδιαγραφές του το μετατρέπουν σε ένα ακόμα πιο «Ready To Race» εγχείρημα. 

Η δεύτερη γενιά KTM RC 8C απαιτούσε πολύ περισσότερα από νέα χρώματα και αλλαγές στην αεροδυναμική. Καθώς οι αναβάτες αγκάλιασαν γρήγορα την ιδέα, η KTM ήταν για άλλη μια φορά πρόθυμη να ξεπαράσει τα όρια. Το αποτέλεσμα είναι ότι η έκδοση του 2023 μπορεί να υπερηφανεύεται για έναν ριζικά εξελιγμένο κινητήρα LC8c, διαμορφωμένο ειδικά για την πίστα, βελτιωμένα ηλεκτρονικά, μικρότερο βάρος και μια ποικιλία εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας που διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητα της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιδόσεις, ανθεκτικότητα και συνολική βελτίωση, αυτές ήταν οι κεντρικές προτεραιότητες για την ομάδα Ε&Α της KTM για την έκδοση του 2023. Η αύξηση κατά 7 ίππους της μέγιστης ισχύος σε 136,9 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. (με ροπή 98 Nm στις 8.250 σ.α.λ.) επιτεύχθηκε με αλλαγές όπως η εγκατάσταση νέων εξαρτημάτων τιτανίου και ελαφρύτερες μπιέλες, υψηλότερη συμπίεση. Η αυξήμενη αποφόρτιση του συμπλέκτη και ο νέος στροφαλοφόρος άξονας παρείχαν σημαντικά κέρδη και το πρόσθετο ψυγείο λαδιού PANKL βοηθά στην διατήρηση της επιθυμητής θερμοκρασίας. .


Το βάρος της KTM RC 8C του 2023 έχει βελτιστοποιηθεί σε μόλις 142 κιλά και με καλή ευελιξία μέσω του χαλύβδινου πλαισίου της CrMo4. Νέα εξαρτήματα, όπως το νέο σύστημα εξάτμισης Akrapovic από τιτάνιο  έχουν βοηθήσει στην απώλεια βάρους και η αίσθηση οδήγησης έχει βελτιωθεί με νέες ρυθμίσεις από τα σύγχρονα WP Pro Components. Το πιρούνι και το αμορτισέρ WP Apex Pro έχουν πλέον πιο ομαλή λειτουργία, αυξάνοντας την άνεση, την επαφή και την εμπιστοσύνη του αναβάτη στην μοτοσυκλέτα. 

Δουλεύοντας ξανά με την Kramer για την κατασκευή, η RC 8C του 2023 είναι πλέον ένα από τα πιο ξεκάθαρα αγωνιστικά σημεία αναφοράς της μάρκας. Είτε ο αναβάτης είναι ο Brad Binder είτε ο επόμενος rookie που ψάχνει τον δρόμο του για το Πρωτάθλημα, τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά σημαίνουν ότι οποιαδήποτε προσαρμογή του ελέγχου πρόσφυσης, της χαρτογράφησης του κινητήρα και του φρεναρίσματος μπορούν να κάνουν την RC 8C να φτάσει στο επίπεδο ικανοτήτων που απαιτείται.


 

Ένας επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων με καταγραφή δεδομένων GPS θα δείχνει το χρονολόγιο, ενώ οι διακόπτες του τιμονιού που προέρχονται από την KTM RC16 θέτουν τον πλήρη έλεγχο στον αριστερό αντίχειρα του αναβάτη, ενώ το αριστερό πόδι που αλλάζει ταχύτητες λειτουργεί με το αντίστροφο quickshifter, στο πρότυπο των αγώνων.


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης