Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η Skoda είχε κατασκευάσει τρεις μονάδες της αγωνιστικής 996 Supersport, εκ των οποίων μόνο η μία κατάφερε να επιβιώσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τρία αγωνιστικά οχήματα, συμμετείχαν στο Grand Prix Τσεχοσλοβακίας στις 24 Σεπτεμβρίου του 1950, ενώ 12 χρόνια μετά, ο Σλοβάκος οδηγός αγώνων, Ivan Micik, έκανε την δεύτερη και τελευταία εμφάνιση με το ένα από αυτά.

Το μοναδικό 996 Supersport παρέμεινε στην κατοχή του έως το 2007, οπότε και το αγόρασε η Skoda. Οι μηχανικοί της τσέχικης εταιρείας ξεκίνησαν την ανακατασκευή του, δίνοντας στο σπάνιο μοντέλο την αρχική του μορφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον, το αυτοκίνητο εκτίθεται στο μουσείο της εταιρείας, στο Μλάντα Μπόλεσλαβ. Το 996 Supersport έχει αλουμινένιο αμάξωμα και τρεις διαφορετικούς κινητήρες. Έναν ατμοσφαιρικό 1.1 λίτρου με διπλά καρμπυρατέρ, απόδοσης 90 ίππων, ένα 1.200αρη με δύο κομπρέσορες και ισχύ άνω των 180 ίππων και ένα 1.500αρη με μηχανικό υπερσυμπιεστή και με τέσσερα ή δύο καρμπυρατέρ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης