Απολύσεις, αλήθειες και αλλαγές…

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012, 13:52
Απολύσεις, αλήθειες και αλλαγές…


Τα γράφει με το όνομά τους ο…
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)





Δεν θέλω να σας ρίξω τη διάθεση, αλλά είναι σίγουρο πλέον πως οι «αυτοκινητάδες» δεν πάνε και τόσο καλά. Καταστήματα κλείνουν, θα κλείσουν κι άλλα και, όπως μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί, χιλιάδες εργαζόμενοι μένουν και θα μείνουν στον δρόμο. 

Ο κλάδος απασχολεί (ή μάλλον… απασχολούσε) πάνω από 100.000 εργαζομένους, αλλά, όπως πάει το πράμα, θα μείνουν δε θα μείνουν 70.000 – 75.000. Νούμερο που σοκάρει, αλλά κανείς δεν φαίνεται να συγκινείται. Αντιθέτως, όταν ακούγονται απολύσεις σε δημόσιο τομέα, γίνεται... σεισμός. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, ωστόσο πιστεύω πως μπορούν να σωθούν χιλιάδες, εάν τα αφεντικά διαχειριστούν σωστά την όποια κρίση. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν τον τρόπο, αφού τόσα χρόνια που η «αγορά πήγαινε σφαίρα» δεν είχαν σκεφτεί την άτυχη στιγμή. Κρίμα…


Μέσα σε όλα αυτά βλέπουμε να καταφθάνουν πολλά καινούργια αυτοκίνητα, που σίγουρα αρέσουν, αλλά, δυστυχώς, δεν υπάρχουν χρήματα για να τα αγοράσουμε. Σε άλλες εποχές σίγουρα κάποιες εταιρείες θα έτριβαν τα χέρια τους, αλλά τώρα… Ας ελπίζουμε ότι μπόρα είναι και θα περάσει. Και μέσα σε αυτό το αρνητικό κλίμα ακούμε πολλά και διάφορα. Η τάδε εταιρεία θα κλείσει, άλλη... ψάχνεται, κάποια άλλη θέλει να επενδύσει σε εξαγορά άλλης, άλλη σκέπτεται περικοπές… Πράγματα που δεν ακούγονται και ευχάριστα, αλλά θεωρώ ότι κάποιοι πρέπει να το δουν σαν ευκαιρία για κάτι καλύτερο.


Κάθε μέρα που περνά διαπιστώνω και κάτι. Ότι η αλήθεια πονάει. Και μάλιστα πολύ. Ή καλύτερα πως… τσούζει. Οι καρέκλες τρίζουν, γιατί ο αέρας κοπανιστός πλέον δεν… πωλείται. Θέλει δουλειά και κάποιοι δεν έχουν μάθει να δουλεύουν αρκετά! Μέσα σε όλο αυτό τον γενικό χαμό, περιοδικά που ξέραμε δεν κρεμιούνται πια στο περίπτερο και συνάδελφοι αποχώρησαν. Ο επικεφαλής του «Car & Driver» Θοδωρής Τσίκας έφυγε και πλέον το βάρος πέφτει στον Νίκο Μερτέκη. Ο Γιάννη Σκουφής από την άλλη θα προσπαθήσει να αναδείξει και πάλι το ιστορικό «Auto Motor und Sport».



Αυτά προς το παρόν. Μείνετε συντονισμένοι, γιατί θα έχουμε την ευκαιρία να τα λέμε αρκετά συχνά μέσα από τη φιλόξενη και αποκαλυπτική zougla.gr  

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012, 13:57