Μία μέρα απομένει για την έναρξη του ράλι Ακρόπολις και η αγωνία έχει κορυφωθεί. Ο αγώνας θεωρείται πολύ δύσκολος, γεγονός που σημαίνει πως οι δοκιμές πριν από την επίσημη έναρξή του παίζουν τον ρόλο τους.

Οι κορυφαίοι οδηγοί ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων του αγώνα. Το πρόγραμμα για τους οδηγούς πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας περιελάμβανε το πέρασμα από τέσσερις ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι, Κινέτα-Πίσσια, Κινέτα), αλλά και την κατατακτήρια ειδική. Επίσης, τα πληρώματα πήραν μία γεύση από τη νυχτερινή ε.δ. Κινέτα, την ώρα διεξαγωγής της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις δηλώσεις που έκαναν:

Μίκο Χίρβονεν: «Πραγματικά σκληρές ειδικές με μαλακό χώμα. Τίποτα ασυνήθιστο, απλώς Ελλάδα! Η μεγάλη ειδική θα είναι δύσκολη για τα ελαστικά, αλλά ευτυχώς θα είναι μόνο μία ειδική».

Ντάνι Σόρντο: «Η νυχτερινή ειδική ήταν εντάξει. Η πρώτη μέρα δεν είναι εύκολη, γιατί κρύβει παγίδες. Μου αρέσει».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαντς Όστμπεργκ: «Οι ειδικές είναι πονηρές και αρκετά σκληρές, με μαλακό χώμα. Η νυχτερινή έχει πολλή σκόνη, αλλά μάλλον επειδή πιάναμε τους προηγούμενους».

Αλ Ατίγια: «Οι ειδικές ήταν πολύ καλές. Η πρώτη ειδική είναι φανταστική και πολύ μεγάλη σε μήκος. Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ».

Γιάρι Λάτβαλα: «Είχαμε ένα πρόβλημα με την υποβοήθηση, αλλά το αυτοκίνητο είναι εντάξει τώρα. Δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σκόνη στη νυκτερινή ειδική. Η μεγάλη ειδική είναι ωραία. Έχει όμορφα σημεία και κάποια άλλα στα οποία πρέπει να κινηθείς έξυπνα».

Σεμπαστιάν Οζιέ: «Οι ειδικές είναι σκληρές, ως συνήθως, αφού διεξάγονται ίδια κομμάτια. Σε αυτά αναμένεται το έδαφος να είναι πολύ σκληρό».

 

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης