Έβαλα την λέξη στο λεξικό, στη Wikipedia και μου έβγαλε ως ορισμό το εξής: «Μια διασημότητα του Διαδικτύου (γνωστή και ως επιρροή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσωπικότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσωπικότητα διαδικτύου ή απλά επιρροή) είναι μια διασημότητα που έχει αποκτήσει ή αναπτύξει τη φήμη και την αξιοσημείωσή της μέσω του Διαδικτύου»

Και τελικά αν κατάλαβα καλά, influencer είναι ο άνθρωπος που μας έχει πείσει ότι έχει σημαντική γνώμη και για αυτό μπορεί και επηρεάζει με την γνώμη του άλλους ανθρώπους. Σαν προέκταση αυτής της ικανότητας μπορεί να πείσει άλλους ανθρώπους να προτιμήσουν αυτά που προτιμάει ο ίδιος. Δηλαδή, ένας καλός influencer είναι εν δυνάμει ένας καλός «πωλητής» υπηρεσιών, προϊόντων που αν κερδίσει την εμπιστοσύνη μας θα αγοράσουμε ότι μας προτείνει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι βασικές διαφορές με τους πωλητές που γνωρίζουμε είναι οτι πρώτον, δεν βρίσκονται σε έναν φυσικό χώρο
αλλά στο διαδίκτυο και δεύτερον, πως για να τους δει κανείς χρειάζεται να είναι «φίλος»  τους στον ψηφιακό
κόσμο. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχουν φροντίσει να γίνουν γνωστοί-διάσημοι και βέβαια να έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον των πολλών κυρίως με την προσωπική τους ζωή αλλά και με διάφορους άλλους τρόπους, έτσι ώστε να μαζέψουν «φίλους».

Στο τέλος της ημέρας «η δουλειά δεν είναι ντροπή» κι όπως δεν είναι όλοι οι πωλητές ίδιοι, έτσι δεν είναι και όλοι οι influencers ίδιοι!

Σήμερα, 4 δισεκατομμύρια περίπου άνθρωποι χαρίζουν κατά μέσο όρο 1 ώρα την ημέρα από τη ζωή τους στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι σήμερα πολλοί ειδικοί αναρωτιούνται αν οι influencers στηρίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εάν
συμβαίνει το ανάποδο;

Εμείς πιστεύουμε πως ο καθένας από εμάς είναι και πωλητής και influencer!

Διαφέρουμε «στο μέγεθος των φίλων μας« αλλά και στην απόφαση μας να είμαστε ή να μην είμαστε «πωλητές» επί πληρωμή.

Εμείς χρειάζεται να αποφασίσουμε και να επιλέξουμε αυτούς που μας πουλάνε γιατί η δική μας δύναμη και μόνο είναι το δικό τους «μεροκάματο»;.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης